آیفون‌های ۲۰۲۰ باتری بزرگتری خواهند داشت

اپل احتمالا از ماژول سفارشی حافظت باتری کمپانی ITM استفاده کند که می‌تواند تقریبا ۵۰ درصد سبک‌تر و نازک‌تر باشد. با این کار فضای داخلی دستگاه بیشتر می‌شود که از آن برای سایر قطعات و افزایش ظرفیت باتری می‌توان استفاده کرد.

ظاهرا ITM Semiconducto مسئول تامین همین قطعه برای سامسونگ و سری گلکسی S11 نیز می‌باشد. شرکت ITM Semiconductor در حال حاضر ماژول‌های محافظت از باتری را برای سری آیفون ۱۱ به اپل ارائه می‌دهد اما سفارشی نیستند، اپل همچنین از Compeq و MinebeaMitsumi این قطعه را تهیه می‌کند.

ماژول حفاظت از باتری سفارشی ITM ترکیبی از MOSFET, PCB و محافظ مدار است که باعث می‌شود فضای داخلی، که بسیار حائز اهمیت است، آزاد شود و اپل می‌تواند از آن برای افزایش ظرفیت باتری استفاده نماید.

اپل در سال جاری ظرفیت باتری سری آیفون خود را به طور قابل توجهی افزایش داد. آیفون ۱۱ پرو مکس حدود ۶ ساعت از نسل قبلی خود عمر باتری بیشتر دارد و آیفون ۱۱ پرو هم تقریبا ۵ ساعت بیشتر از آیفون XS دوام می‌آورد.

برای سال ۲۰۲۰ پیش بینی می‌شود که اپل آیفون سری جدید خود را با طراحی کاملا جدید، ۵G، صفحه نمایش بزرگتر و … معرفی کند. جدای از سایر مولفه‌ها، افزودن ۵G به تنهایی بر روی عمر باتری تاثیر قابل توجهی دارد که این شرکت را ملزم به بهبود راندمان قطعات خواهد کرد و ما شاهد یک باتری بزرگتری در آیفون سری ۲۰۲۰ خواهیم بود.

منبع The Elec
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.