رندر از آیپدهای ۲۰۲۰ با دوربین سه گانه و قاب پشتی شیشه‌ای

رندرهای جدیدی از آیپدهای ۲۰۲۰ منتشر شده که حضور دوربین سه گانه را در پشت دستگاه نشان می‌دهد. دوربین سه گانه پشت این آیپدها شبیه به نسخه موجود در آیفون ۱۱ پرو می‌باشد. این رندرها از سوی OnLeaks منتشر شده که در گذشته طراحی آیفون ۱۱ پرو را نیز منتشر کرده بود.

رندر آیپد 2020

به گفته OnLeaks، ابعاد آیپد پرو سال ۲۰۲۰ مشابه نسخه سال ۲۰۱۸ آن است. علاوه بر این، ابعاد نسخه ۱۱ اینچی را ۲۴۸×۱۷۸.۶×۵.۹ م.م اعلام کرده است. احتمال می‌رود که ضخامت آیپدهای جدید به خاطر برآمدگی دوربین، کمی بیشتر باشد.

جالب اینجاست که این رندرها حاکی از آن است که جنس بدنه آیپدهای ۲۰۲۰ در پشت قاب نیز تغییراتی را خواهد داشت. آیپد پرو ۱۱ اینچی با بدنه فلزی و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با پنل پشتی شیشه‌ای روانه بازار می‌گردد، یعنی چیزی که ما در آیفون ۱۱ پرو مشاهده می‌کنیم. به احتمال زیاد اپل از تراشه A13X در آیپدهای ۲۰۲۰ استفاده می‌کند. طبق شایعات آیپدهای جدید در کنار آیفون SE 2، در بهار معرفی و عرضه خواهند شد.

رندر آیپد 2020

گزارش شده که اپل چرخه سالانه انتشار محصولات خود را به دو مرحله تقسیم می‌کند. در مرحله اول که نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۰ است، انتظار می‌رود که این شرکت آیفون مدل پایه و آیپد را عرضه نماید. مدل‌های پرمیوم آیفون در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی و عرضه می‌گردند. این یعنی اینکه احتمالا آیفون SE 2 یا همان آیفون ۹، در نیمه اول سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌گردد.

رندر آیپد 2020

همچنین بخوانید: اپل اولین قاب رسمی خود را برای آیفون XR عرضه کرد 

منبع iGeeksblog
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.