قاب هر سه مدل آیفون ۲۰۱۹

طبق شایعات و اخبار متعدد، جانشینان آیفون XS و آیفون XS مکس انتظار می‌رود که از دوربین سه گانه بهره ببرند. تصویری به تازگی منتشر شده است که ادعا می‌شود مربوط به قاب‌های هر سه مدل آیفون ۲۰۱۹ یعنی آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ مکس و آیفون ۱۱R می‌باشد.

این تصویر توسط مارک گورمن در توییتر به اشتراک گذاشته شده، فردی که اطلاعاتی همانند شارژر بی‌سیم معکوس نسل بعدی را منتشر کرد و در بلومبرگ مشغول به کار است. همانطور که شما در تصویر بالا به وضوح می‌بینید لنزها به شکل مثلثی در یک قاب مربعی جای داده شده‌اند.

تولید کنندگان قاب تلفن همراه، قبل از عرضه گوشی‌های محبوبی همانند آیفون به تولید قاب آن‌ها روی می‌آورند. در گذشته طراحی این قاب‌ها بر اساس اطلاعات درز شده از طرح‌های کامپیوتری فاکسکان صورت می‌گرفت. تصویر ارسال شده توسط گورمن مشخص می‌کند که رندرهای OnLeaks که حدود ۴ ماه پیش منتشر شد احتمالا درست باشند.

ظاهرا اپل شیشه پشت دستگاه را یکپارچه می‌کند و محافظ لنز و شیشه پشت یکی خواهند شد.

گورمن در مورد دوربین نیز اطلاعاتی را گفته که همسو با شایعات قبلی می‌باشند. به گفته وی پرچمداران سال ۲۰۱۹ اپل از یک لنز سوپر واید بهره می‌برند که تصاویر بزرگتر و با جزئیات‎‌تری را ثبت می‌کند. همچنین باعث افزایش گستره زوم می‌شود. اپل همچنین به لطف حضور این لنز بر روی ویژگی تصحیح خودکار تصاویر کار می‌کند که اگر کسی صحنه عکاسی را ترک کرد، دستگاه آن را در عکس در نظر بگیرد. دوربین دوم آیفون XR جدید نیز زوم را در این دستگاه افزایش می‌‎دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.