تصاویر منتشر شده به عنوان قالب آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ Max

به تازگی تصاویری به عنوان قالب‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ Max منتشر شده است. این قالب‌ها به وضوح دوربین سه گانه را در سری آیفو‌ن ۱۱ نمایش می‌دهند.

قالب‌ها چیز جدیدی را نشان نمی‌دهند و تمامی جزئیات را ما در شایعات قبلی شنیده‌ایم. عکس از جلوی قاب کوچکتر نشدن ناچ صفحه نمایش را نسبت به سری آیفون X و آیفون XS تایید می‌کند.

طبق گزارشات اپل یک دوریبن ۱۲ مگاپیکسلی TrueDepth را در جلوی آیفون ۲۰۱۹ قرار می‌دهد و با وجود اینکه بسیاری امیداوارند ناچ جلوی صفحه نمایش کوچکتر شود اما چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

آیفون 11

احتمالا قالب‌های آیفو‌ن ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس توسط یک تولید کننده برای تست و اهداف آزمایشی خودش ساخته شده است. با توجه به اینکه اپل هیچ اطلاعاتی از ابعاد این دستگاه‌ها منتشر نکرده است، قالب‌های احتمالا بر اساس رندرهای ساخته شده با کامپیوتر طراحی شده‌اند.

آیفون ۱۱ و آیفو‌ن ۱۱ مکس همان طراحی سری X و XS را خواهند داشت، هر چند اپل ظاهرا به شیشه مات برای پشت دستگاه روی می‌آورد. تنها تفاوت قابل توجه استفاده از دوربین سه گانه است. همانند سامسونگ، هواوی و الجی، اپل از یک لنز سوپر واید برای آیفون بعدی خود استفاده می‌کند. این لنز احتمالا دارای یک پوشش سیاه مخصوص است که آن را مخفی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.