آیپد ۱۰.۲ اینچی در کنار آیفون ۱۱ در شهریور ماه معرفی می‌شود

به گزارش دیجی تایمز، اپل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ آیپد ۱۰.۲ اینچی را عرضه خواهد کرد. این احتمالا بدان معناست که ما در شهریور ماه شاهد رونمایی آیپد ۱۰.۲ اینچی در کنار آیفون ۱۱ خواهیم بود.

اپل معمولا در شهریور ماه آیفون و اپل واچ جدید را رونمایی می‌کند. اما با توجه به اینکه امسال ظاهرا قرار است شاهد تغییرات جزئی در آیفون باشیم، این احتمال وجود دارد که اپل از یک آیپد جدید نیز در این رویداد رونمایی کند. تبلت‌ها با سایز (X) 10 اینچی از نظر فروش در بازار حکمرانی می‌کنند.

انتظار می‌رود که آیپد ۱۰.۲ اینچی جایگزین آیپد ۹.۷ اینچی شود که آخرین بار در سال ۲۰۱۸ آپدیت شد. با وجود اینکه سایز صفحه نمایش افزایش می‌یابد اما سایز دستگاه تغییر زیادی نخواهد کرد و اپل حاشیه‌های صفحه نمایش را کم می‌کند.

آیپد ۹.۷ اینچی فعلی اپل با قیمت پایه ۳۲۹ دلار عرضه می‌شود و اپل احتمالا این برچسب قیمت را برای جانشینش حفظ خواهد کرد. این بدان معناست که تغییرات داخلی دستگاه متوسط خواهد بود و ما شاهده تراشه A11 یا نهایتا A12 خواهیم بود.

اپل معمولا آیپدهای جدید را در اکتبر یا مارس رونمایی می‌کند. اما با وجود به روزرسانی جزئی آیپد ۱۰.۲ اینچی و آیفون ۱۱، اپل احتمال دارد در همان شهریور از آیپد جدیدش رونمایی کند. اپل امسال از آیپد مینی ۵ و آیپد ایر جدید رونمایی کرده است و این دستگاه سومین آیپد معرفی شده در سال جاری خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.