درز شده از iOS 13 : نشانگر میزان صدا و برنامه یادآور

امشب ساعت ۲۱:۳۰ کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل سال ۲۰۱۹، یا همان WWDC 2019، آغاز می‌شود و اپل از آخرین دستاوردهای نرم افزاری خودش رونمایی می‌کند. ما شایعات و اخبار زیادی درباره iOS 13 داشتیم که یکی از آن‌ها بازطراحی برنامه‌های پیش فرض و حالت تیره بود که طبق تصویری که در توییتر منتشر شده، هر دو تایید شده‌اند. در این تصویر ما برنامه یادآور _Reminders_ را در حالت تیره مشاهده می‌کنیم.

از برنامه جدید یادآور در گذشته اسکرین شاتی منتشر شده بود که البته برای آیپد بود. این برنامه در آیفون نیز همانند آن چیزی است که ما در آیپد دیده‌ایم و فقط رابط کاربری برای صفحه نمایش کوچکتر طراحی شده است.

یکی دیگر از مواردی که از iOS 13 انتظار می‌رود تغییر در نشانگر میزان صدا است که واقعا نیاز به بازنگری داشت. ما از این تغییر نیز تصویری داریم که در پایین مشاهده می‌کنید.

تغییرات iOS 13

طبق شایعات اپل دو برنامه Find My Phone و Find My Friends را یکی می‌کند و با رابط کاربری و ویژگی‌های جدید در iOS 13 قرار می‌دهد. سایر ویژگی‌هایی که از iOS 13 انتظار می‌رود حالت تاریک، مولتی تسکینگ پیشرفته، برنامه‌هایش پیش فرض بهبود یافته و… می‌باشد.

اپل در سخنرانی افتتاحیه این رویداد iOS ۱۳، watchOS 6, macOS 10.15 و … را معرفی می‌کند. این کنفرانس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود که با مراجعه به این لینک می‌توانید آن را به صورت زنده مشاهده کنید. قطعا تمامی موارد این کنفرانس در اپل خوره پوشش داده می‌شود. با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.