اولین نسخه آزمایشی عمومی iOS 13 و iPadOS 13 منتشر شد

حدود یک هفته پیش اپل دومین نسخه آزمایشی iOS 13 و iPadOS 13 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد و حالا این کمپانی اولین نسخه آزمایشی این دو سیستم عامل را برای تست کننده‌های عمومی نیز، منتشر کرده است. اپل قبلا گفته بود که نسخه آزمایشی عمومی در جولای منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها کمی تغییرات در برنامه خود داشته‌اند چون هنوز تقریبا یک هفته دیگر به آغاز جولای مانده است.

اولین نسخه آزمایشی عمومی iOS 13 و iPadOS 13 احتمالا همان دومین نسخه آزمایشی توسعه دهندگان است و از آنجایی که این سیستم عامل هنوز در ابتدای مراحل آزمایشی خود است قطعات باگ و مشکلات بسیاری دارد. اگر قصد نصب iOS 13 و iPadOS 13 را در حال حاضر دارید باید خود را برای باگ‌ها و ناسازگاری با اپلیکیشن‌های شخص ثالث آماده کنید.

قطعا ویژگی‌های جدید این سیستم عامل که در گذشته به بررسی آن‌ها پرداحته‌ایم، وسوسه کننده است اما به یاد داشته باشید که به عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل چند ماه مانده است و نسخه‌های اولیه دارای باگ‌های متعددی هستند. توصیه من این است که حداقل تا عرضه چند نسخه آزمایشی دیگر منتظر بمانید و بعد iOS 13 و iPadOS 13 را روی دستگاه خود نصب کنید.

اگر در حال حاضر عضو برنامه تست نسخه‌های آزمایشی اپل هستید می‌توانید این نسخه آزمایشی را نصب نمایید. به زودی نیز آموزش انجام این کار قرار داده می‌شود که اگر علاقمند به اولین نسخه آزمایشی هستید، به سادگی آن را نصب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.