آیفون ۱۲ پرو ۶ گیگابایت رم خواهد داشت

آقای Timothy Accuri و Munjal Shah، تحلیلگران UBS، در آخرین یادداشت خود ادعا کرده‌اند که اپل در سال ۲۰۲۰ چهار مدل آیفون جدید را با اندازه‌های ۵.۴ اینچی، دو آیفون ۶.۱ اینچی و یک آیفون ۶.۷ اینچی را عرضه خواهد کرد.

تحلیلگران معتقدند که آیفون ۵.۴ و یک آیفون ۶.۱ اینچی با دوربین دوگانه رونمایی می‌شوند. این آیفون‌ها دارای ۴ گیگابایت رم خواهند بود.

دو آیفون رده بالا با صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی رونمایی و عرضه می‌شوند که دارای دوربین سه گانه همراه با دوربین زمان پرواز هستند. این آیفون‌ها از رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برند که با آن مولتی تسکینگ به طور قابل توجهی بهبود می‌یابد. ما چندی پیش هم شایعاتی مبنی بر حضور رم ۶ گیگابایتی در آیفون‌های ۲۰۲۰ داشتیم.

انتظار می‌رود که هر ۴ آیفون از قابلیت اتصال به ۵G بهره ببرند.

این دو تحلیلگر در ادامه گزارش خود چیزی که سایر تحلیلگران و شایعات گفته‌ را تکرار کرده‌اند. اپل امسال چهار مدل آیفون با اندازه‌های جدید عرضه خواهد کرد. دو مدل رده بالای دارای سنسور زمان پرواز یا ToF هستند که برای اهداف واقعیت افزوده استفاده می‌شوند.

جدای از سخت افزار قوی‌تر و اندازه صفحه نمایش جدید، انتظار می‌رود که آیفون‌های ۲۰۲۰ با طراحی جدید، دوربین بهبود یافته، صفحه نمایش اولد برای تمامی مدل‌ها و … همراه باشند.

همچنین بخواید:

منبع MacRumors
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.