ایرپاد مکس با روکش طلای خالص به قیمت ۱۰۸ هزار دلار

شاید قیمت ۵۵۰ دلار برای ایرپاد مکس اپل کمی زیاد به نظر برسد اما کمپانی خاویار یک ایرپاد مکس سفارشی با طلای ۱۸ عبار ساخته است که برچسب قیمت فضایی دارد.

خاویار یا Caviar یک برند لوکس از روسیه است که به ساخت گجت‌های سفارشی لاکچری معروف است. این کمپانی یک نسخه سفارشی از ایرپاد ساخته که روکش گوشی آن از طلای ۱۸ عیار می‌باشد و آن را بیشتر خاص کرده است. سربند این هدفون از چرم تمساح است و در رنگ‌های سفید و سیاه در دسترس می‌باشد.

لوگوی خاویار در وسط گوشی‌های این ایرپاد مکس به چشم می‌خورد. به گفته سازنده، برای ساخت این ایرپاد مکس یک کیلوگرم طلای ۱۸ عیار استفاده شده است. وزن هدفون حدودا ۸۳۰ گرم است و یک کیف هوشمند سفارشی نیز همراه با ایرپاد مکس ارائه می‌شود. این ایرپاد فقط از نظر ظاهری و متریال به کار رفته روی آن تغییر داشته و عملکرد و سخت افزار دقیقا مانند نسخه ۵۵۰ دلاری است.

به دلیل هزینه بالای ساخت و فروش کم، خاویار فقط یک عدد از هر دو رنگ تولید کرده است. خاویار می‌گوید این هدفون زیبا برای افرادی است که سلیقه‌ای بدون نقص دارند و می‌خواهند همیشه در سطح بالا باشند.

پلی استیشن 5 طلا

در کنار ایرپاد مکس محدود، خاویار از یک سری محصول دیگر نیز رونمایی کرده است. این برند روسی از نسخه طلایی پلی استیشن ۵ و همچنین گلکسی S21 الترا که هنوز معرفی نشده، رونمایی کرده است.

ایرپاد مکس آخرین محصول در حوزه صوتی اپل است. این هدفون از کاپ‌های مغناطیسی قابل تعویض، هدبند قابل تعویض، تراشه H1 اپل، حذف نویز فعال و اکولایزر تطبیقی برخوردار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.