WatchOS 6.2.1 با رفع مشکل فیس تایم منتشر شد

اپل به روزرسانی جزئی watchOS 6.2.1 را منتشر کرد. این کمپانی چندی پیش watchOS 6.2 را عرضه کرده بود که با این آپدیت اشکالات نسخه قبلی از جمله مشکل فیس تایم برطرف شده است.

در یادداشت منتشر شده با این به روز رسانی هم ذکر شده که watchOS 6.2.1 مشکل فیس تایم را برطرف می‌کند. این باگ برای تماس صوتی فیس تایم با دستگاه‌های قدیمی‌ از طریق اپل واچ اختلال ایجاد می‌کرد. شایان به ذکر است که اپل این مشکل را در iOS 13.4.1 و iPadOS 13.4.1 هم برطرف کرده است. در آن سیستم عامل‌ها هم برقراری تماس فیس تایم با سیستم عامل‌های قدیمی امکان پذیر نبود.

با watchOS 6.2 امکان پرداخت درون برنامه‌ای به اپل واچ آمد. همچنین پشتیبانی از ECG و ضربان قلب نامنظم برای سری ۴ و ۵ در کشورهای بیشتری در دسترس قرار گرفت. در آپدیت ۶.۲ همچنین مشکلی که باعث متوقف شدن پخش هنگام سوییچ از وای-فای به بلوتوث رخ می‌داد، برطرف گردیده است.

شما می‌توانید watchOS 6.2.1 را با مراجعه به اپلیکیشن اپل واچتان در آیفون و مسیر General>Software Update دریافت کنید. لطفا توجه داشته باشید که اپل واچ شما حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته و اتصال آن با آیفون از ابتدا تا انتهای آپدیت برقرار باشد. برای مشاهده آموزش کامل و تصویری اینجا کلیک کنید.

ما دیگر انتظار ویژگی جدیدی از watchOS 6 نداریم و اپل تمرکزش را روی watchOS 7 قرار داده که احتمالا ویژگی‌های جدیدی مانند ردیابی خواب، حالت کودک، زمان مدرسه، برنامه سلامتی بهبود یافته و واچ فیس‌های جدید را به همراه خواهد داشت. watchOS 7 در کنفرانس توسعه دهندگان رونمایی خواهد شد.

watchoswatchOS 6اپل واچ