باز هم کرونا ؛ برگزاری WWDC 2020 و معرفی iOS 14، watchOS 7 و … به صورت آنلاین

همانطور که پیش بینی کردیم، اپل به تازگی اعلام کرده که WWDC 2020 یا همان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سال ۲۰۲۰، در قالب کاملا جدیدی به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این تصمیم اپل اصلا تعجب آور نیست، زیرا شیوع ویروس کرونا باعث شده که تمامی کنفرانس‌های مهم لغو شوند یا به صورت آنلاین برگزار گردند. این تصمیمات تا به حال شامل I/O گوگل، Build مایکروسافت، F8 فیسبوک و … شده است.

تمامی جلسات توسعه دهندگان هم به صورت آنلاین برگزار می‌گردد. با این حال این کمپانی تاریخ دقیق برگزاری WWDC 2020 را اعلام نکرده است. اپل معمولا WWDC را در ماه ژوئن در مرکز همایش McEnery واقع در سان خوزه، کالیفرنیا برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که در این رویداد iOS 14، watchOS 7، tvOS 14 و نسخه بعدی macOS با برخی از محصولات سخت افزاری  رونمایی شوند.

فیل شیلر معاون ارشد اپل در بازاریابی جهانی گفت: ما WWDC 2020 را در ماه ژوئن به شیوه‌ی ابتکاری به میلیون‌ها نفر توسعه دهنده در سراسر جهان ارائه می‌دهیم و کل جامعه توسعه دهندگان را با یک تجربه جدید همراه می‌کنیم. وضعیت فعلی سلامتی، ما را ملزم ساخته که یک قالب جدید برای WWDC 2020 ایجاد کنیم که یک برنامه کامل با سخنرانی و جلسات آنلاین را در برگیرد و یک تجربه یادگیری عالی را برای کل توسعه دهندگانمان در سراسر جهان به ارمغان بیاورد. ما تمام جزئیات را در هفته‌های آینده به اشتراک خواهیم گذاشت.

کمپانی اپل همچنین ۱ میلیون دلار به سازمان‌های سن خوزه کمک کرده که ضررهای ناشی از برگزاری کنفرانس به صورت آنلاین را جبران نماید!!!

همچنین بخوانید:

iOS 14tvOS 14watchOS 7WWDCWWDC 2020کرونا