چگونه اپل واچ خود را آپدیت کنیم؟

در این مطلب به صورت قدم به قدم و تصویری نحوه آپدیت سیستم عامل اپل واچ شرح داده شده است. برای این کار باید اپل واچ، کابل شارژ آن، آیفون جفت سازی شده و اتصال اینترنت در دسترس باشند.

قدم اول:

برنامه اپل واچ را از صفحه اصلی آیفون خود باز کنید.

قدم دوم:

از تب My Watch گزینه General را انتخاب کنید و پس از آن بر روی Software Update بزنید.

قدم سوم:

برنامه با اتصال به سرورهای اپل وضعیت سیستم عامل را بررسی می‌کند که آیا به روز رسانی وجود دارد یا خیر.

اگر آپدیت جدیدی وجود داشته باشد با صفحه‌ای شبیه به بالا مواجه می‌شوید و باید مطمئن شوید که اپل واچ در نزدیکی شما باشد و آن را به شارژ متصل کنید. زمانی که شارژ اپل واچ بیشتر از ۵۰ درصد شد، بر روی گزینه Download and Install تپ کنید و مرحله بعد هم گزینه Agree را انتخاب کنید. سپس پسورد اپل واچ خود را وارد کنید.

 

قدم چهارم:

سیستم عامل اپل واچ دانلود می‌شود. زمان این مرحله نسبت به سرعت اینترنت و همچنین حجم فایل به روزرسانی متغیر خواهد بود اما به طور معمول و با یک اینترنت با کیفیت در حدود ۱۵ دقیقه زمان می‌برد.

زمانی که فایل به طور کامل دانلود شد، به روزرسانی برای نصب آماده می‌شود. این مرحله نسبت به سایز آپدیت متغیر است و حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان می‌برد.

روند آپدیت از طریق یک دایره بر روی صفحه اپل واچ شما نمایش داده می‌شود. این دایره دوبار تا انتها پر می‌شود و پس از آن ساعت شما ریبوت (خاموش و روشن) می‌شود و آپدیت اپل واچ به اتمام می‌رسد.

watchosاپل واچساعت اپل