اپل یکی از مدیران با سابقه فورد را برای پروژه خودروهای الکتریکی استخدام کرد

طبق گزارش اخیر بلومبرگ، اپل مدیر قدیمی فورد موتور، Desi Ujkashevic را برای کار روی پروژه خودروهای الکتریکی خود استخدام کرده است.

Desi Ujkashevic مدیر جهانی دفتر مهندسی ایمنی فورد بود. او مسئولیت تمام استراتژی‌های ایمنی فعلی و آینده (از جمله وسایل نقلیه خودران)، قوانین سازمانی، توسعه استراتژی پیشرفته، اقدامات خدمات میدانی و انطباق با برنامه ایمنی را بر عهده داشت. خانم دسی در سال ۱۹۹۱ به فورد پیوست اما پس از ۳۱ سال گزارش شده این کمپانی را ترک کرده و برای اپل کار می‌کند.

اپل از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرده اما فورد تایید نمود که Ujkashevic از این کمپانی بازنشسته شده است.

بلومبرگ بر این باور است که استخدام Desi Ujkashevic حرکت ادامه دار اپل برای یک خودروی الکتریکی خودران را نشان می‌ دهد، علی‌رغم اینکه برخی از مدیران این پروژه از اپل جدا شده‌اند.

طی سال‌ها اخیر، اپل برای رسیدن به خودروی خود از حدود سال ۲۰۱۵ تلاش کرده است. این کمپانی روی ایمنی خودرو بسیار تاکید دارد.

از زمانی که داگ فیلد از تیم اپل جدا شد، بسیاری از مدیران این پروژه تغییر کرده‌اند. اکنون کوین لینچ، معاون فناوری اپل هدایت تیم را بر عهده دارد و اپل را به سوی یک خودروی خودران رهبری می‌نماید. مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل اخیرا پیش بینی کرده که تیم لینچ برای دستیابی به هدف تولید انبوه خودرهای الکتریکی تا سال ۲۰۲۵، باید طی سه تا شش ماه تیم را سازماندهی مجدد کند.

از طريق بلومبرگ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.