آیفون ۱۳ پرو مکس اولترا ؛ USB-C، پورت هدفون، عملکرد و عمر باتری بهتر

چند دانش آموز به خاطر تعویض پورت آیفون‌های قدیمی با USB-C در سایت‌های اپلی به شهرت رسیدند. اکنون یکی از نابغه‌های الکترونیک، آیفون ۱۳ پرو مکس را ارتقا داده و حافظه ۱ ترابایتی، پورت هدفون، خنک کننده فعال و عمر باتری دو برابری را در آن فراهم نموده است.

یک کاربر در نسخه چینی تیک تاک که با نام Douyin شناخته می‌شود، دستگاهی به نام آیفون ۱۳ پرو مکس اولترا ساخته است. این فرد با نام کاربری Yang Changshun Repairman سه ویدیو را منتشر کرده که در مورد ساخت این آیفون منحصر به فرد توضیح می‌دهد. آیفون ۱۳ پرو مکس اولترا این فرد، با یک بار شارژ دو برابر آیفون ۱۳ پرو مکس دوام می‌آورد و ۱۵۰ هزار امتیاز بیشتر در بنچمارک Antutu گرفته است. این آیفون سفارشی همچنین دارای کانکتور USB-C در کنار لایتنینگ است.

وی برای پروژه خود یک آیفون ۱۳ پرو مکس را آنباکس و سپس قطعات آن را از هم جدا کرد. Changshun بعد از جداسازی لاجیک برد، پخش کننده حرارت یکپارچه تراشه A15 را جدا نمود. وی حافظه داخلی دستگاه را نیز به ۱ ترابایت افزایش داد.

همچنین بخوانید:

وی یک قاب فلزی شبیه به شاسی آیفون ۱۳ پرو مکس به گوشی متصل نمود که در نهایت منجر به دوبرابر شدن ظرفیت باتری و ضخامت دستگاه گردید. او همچنین دو فن کوچک به گوشی اضافه کرد که امکان خنک کردن دستگاه را فراهم می‌سازد. این قاب دارای سوراخ‌هایی در لبه سمت چپ و راست است.

اپل هرگز یک خنک کننده فعال برای آیفون تولید نکرده است. برخی تولید کنندگان اندرویدی این کار را در گوشی‌های رده بالای مخصوص بازی انجام داده‌اند. همچنین تراشه A15 سری آیفون ۱۳ با سیستم خنک کننده غیرفعال نیز بسیار کارآمد است. با این حال استفاده از خنک کننده فعال به نفع تراشه و گوشی است و به دستگاه هنگام انجام کارهای سنگین مانند بازی کمک می‌نماید. آیفون ۱۳ پرو مکس اولترا که از خنک کننده فعال استفاده می‌کند، ۱۵۰ هزار امتیاز بیشتر از آیفون ۱۳ پرو مکس معمولی در بنچمارک Antutu به دست آورده است.

قطعا تغییر آیفون ۱۳ پرو مکس یا هر گوشی دیگری به دست کاربران معمولی امکان پذیر نیست، چون دقت و مهارت بالایی می‌خواهد. با این حال بعید است که اپل به این زودی‌ها بخواهد یک آیفون با سیستم خنک کننده فعال و ضخامت بیشتر تولید کند.

نظر شما در مورد این آیفون ۱۳ پرو مکس اصلاح شده چیست؟

از طريق توییتر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.