صورتی شدن صفحه نمایش برخی از گوشی‌های سری آیفون ۱۳

برخی از کاربران سری آیفون ۱۳ گزارش کرده‌اند که صفحه نمایش آیفون آن‌ها چند ثانیه صورتی می‌شود و بعد از آن، به طور تصادفی کرش می‌کند. این مسئله اولین بار در آبان ماه سال جاری در انجمن پشتیبانی اپل مطرح شد و اپل بعدا اعتراف کرد که این یک باگ نرم افزاری است.

بسیاری از کاربران سری آیفون ۱۳ که از این مشکل رنج می‌برند، مسئله را در انجمن پشتیبانی اپل و Reddit مطرح کرده‌اند. این مسئله همانطور که گفته شد، در آبان ماه اولین بار گزارش گردید، یعنی بعد از عرضه سری آیفون ۱۳. برخی از کاربران گزارش دادند که نمایشگرهای آن‌ها صورتی شده و دیگر به لمس پاسخ نمی‌دهد و خود به خود ریست می‌گردد. بعضی دیگر ادعا داشتند که دستگاه به طور کامل کار نمی‌کند. چندین کاربران نیز با مراجعه به فروشگاه‌های اپل توانستند یک دستگاه جایگزین بگیرند. با این حال دیگران اینقدر خوش شانس نبودند و اپل ادعا کرد که این یک باگ نرم افزاری است.

همچنین بخوانید:

وبلاگ چینی My Drivers گزارش داده که بیشتر شکایات از چین سرچشمه گرفته‌اند. اپل بیانیه‌ای  در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد و اعلام نمود هیچ مشکلی در سخت افزار آیفون پیدا نشده است. علاوه بر این، غول کوپرتینویی به کاربران توصیه نمود که از آیفون خود بکاپ بگیرند و آخرین آپدیت را دریافت کنند. این شرکت گفت که همه اپلیکیشن‌ها باید به آخرین نسخه به روزرسانی شوند تا ناسازگاری نسخه اپلیکیشن و iOS رفع گردد.

با این حال در یادداشت عرضه iOS 15.3 به رفع باگ صفحه نمایش صورتی اشاره نشده است. بنابراین مشخص نیست که آپدیت بعدی iOS این مشکل نرم افزاری (به ادعای اپل) را رفع می‌کند یا خیر. برخی از کاربران روش‌هایی مانند ریست کردن گوشی را امتحان کرده‌اند و مشکل رفع شده است. برخی دیگر جایگزین کردن گوشی را تنها راه حل اعلام کرده‌اند.

آیا شما نیز با صفحه نمایش صورتی در آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس روبرو شده‌اید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.