تمدید سریال Servant برای فصل چهارم

در حالی که فصل سوم سریال Servant هنوز پخش نشده، خالق این سریال هیجان انگیز در توییتر خود اخبار مهمی را اعلام نمود. سریال Servant برای فصل چهارم نیز تمدید شد و جدای از اینکه طرفداران این سریال می‌توانند یک فصل بیشتر ازآن را ببینید، سازنده نیز می‌تواند در تعداد قسمت‌های مورد نظرش داستان را تمام کند.

شامالان چندی پیش گفته بود که داستان سریال خدمتکار در ۴۰ قسمت روایت می‌شود. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که شبکه پخش کننده به دلخواه سازنده سریال رو تمدید کند و ممکن است سریال کنسل شود. اما خوشبختانه در مورد Servant این اتفاق رخ نداد و نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این اثر به خواست خود رسیدند.

شامالان در توییتر خود تایید کرد که Apple TV+ سریال Servant را برای فصل چهارم و البته آخر تمدید کرد. این یعنی سریال مجموعا در ۴۰ قسمت روایت می‌شود، تعداد دقیقی که خالق این اثر از ابتدا، برای پایان دادن به داستان در نظر داشت.

این یک خبر خوب برای علاقمندان به سریال خدمتکار است. چون نه خبر از ناقص شدن داستان است و نه کش آمدن بی‌مورد! سریال Servant فقط در سرویس اپل تی‌وی+ پخش شده و قرار هم نیست در سایر سرویس‌ها پخش گردد.

تا به اینجا فصل ۴ سریال Servant فقط به همین مسئله تمدید محدود می‌شود و تولید هنوز آغاز نشده است. از آنجایی که فصل سوم هم پخش نشده، عجله‌ای برای این مسئله وجود ندارد.

فصل سوم سریال در ۱ بهمن ۱۴۰۰ پخش می‌شود که با مراجعه به این لینک می‌توانید تریلر آن را مشاهده نمایید. این سریال روایتگر زوجی است که زندگی آن‌ها تحت تاثیر یک تراژدی قرار گرفته و ازدواجشان خدشه دار شده است و در همین حال یک نیروی مرموز پای به خانه آن‌ها می‌گذارد.

در این سریال ستارگانی همچون توبی کبل، لورن آمبروز، روپرت گرینت و نل تایگر فری حضور دارند. شما می‌توانید سریال Servant اپل را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از اپل خوره دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.