Saving Simon : تبلیغ احساسی اپل که به طور کامل با آیفون ۱۳ پرو فیلمبرداری شده است

اپل به تازگی آگهی تبلیغاتی خود را برای تعطیلات میلادی منتشر کرده است. این ویدیو سه دقیقه‌ای به نام Saving Simon به طور کامل با یک آیفون ۱۳ پرو فیلمبرداری شده است که چند نکته جالب  درباره آن وجود دارد.

جدیدترین تبلیغ اپل توسط یک پدر و پسر نامزد اسکار، یعنی جیسون ریتمن و ایوان ریتمن، کارگردانی شده است. این ویدیو یک دختر بچه را نشان می‌دهد که آدم برقی ساخته شده به نام Simon را از نابود شدن توسط بچه دیگری نجات می‌دهد. وی آدم برفی را درون فریزر قرار می‌دهد و طی مدت‌ها به آدم برفی دل بستگی پیدا می‌کند. وقتی زمستان فرا می‌رسد، کودک آدم برفی را در فضای باز قرار می‌دهد و مضمون اپل را منتقل می‌کند: «کسانی که تمام سال منتظر بودیم تا با آن‌ها باشیم». موسیقی متن این اثر به نام «تو و من» اثر والری جون است. اپل جزئیات چندانی را در مورد تولید تبلیغات تعطیلات خود منتشر نکرده است.

همچنین بخوانید:

کل این ویدیو تبلیغاتی با آیفون ۱۳ پرو فیلمبرداری شده اما ممکن است از تجهیزات دیگر مانند گیمبال، ریگ، فلاش اکسترنال و … نیز استفاده شده باشد.

ویدیو تبلیغاتی برای تعطیلات میلادی در حال حاضر به یک سنت در اپل تبدیل شده است. اپل بیشتر برای تعطیلات یک تبلیغ احساسی یا هوشمندانه را ارائه می‌دهد و این بار از محبوبیت کمپین Shot on iPhone نیز بهره برده است.

اگر سه دقیقه وقت دارید پیشنهاد می‌کنم ویدیو تبلیغاتی Saving Simon را مشاهده کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.