سه ماه دیگر تولید آیفون X در هند آغاز می‌شود

فاکسکان، شریک تولید اپل، از ماه جولای تولید آیفون X را در هند آغاز می‌کند. تولید در کارخانه فاکسکان در خارج از شهر چنای انجام می‌شود.

در این گزارش ذکر شده که فاکسکان تولید آیفون محدوده X را در هند آغاز می‌کند با این شرایط مشخص نیست که تنها آ‌یفون X در هند تولید می‌شود و یا سایر دستگاه‌های این سری همانند آیفون XS و آیفون XR نیز تولید می‌شوند.

در گزارش دیگری که چندی پیش منتشر شده بود ذکر شد که فاکسکان تنها چند هفته با تولید آیفو‌ن X در هند فاصله دارد. شریک تولید دیگر اپل، ویسترون، در حال حاضر تولید آیفون ۷ را در این کشور آغاز کرده است.

فاکسکان اعلام کرده است که ۳۰۰ میلیون دلار برای تولید آیفو‌ن X در هند سرمایه گذاری می‌کند. این به افزایش تولید و سرمایه گذاری بر اساس تقاضا و انگیزه‌هایی که دولت بعدی هند برای اپل ایجاد می‌کند، بستگی دارد.

اپل اخیرا اقدامات دیگری را نیز برای بهبود حضور و فروش خود در هند انجام داده است. این کمپانی قیمت آیفون XR را در هند حدود ۲۵ درصد کاهش داده است تا در مقابل رقبایی همانند گلکسی S10، هواوی P30 پرو و سایر پرچمداران اندرویدی فروش بهتری داشته باشد.

تولید آیفون X و آیفون‌های جدیدتر به نفع اپل خواهد بود چون باعث کاهش هزینه‌های گمرکی می‌شود. این به نوبه خود می‌تواند به فروش ضعیف آیفون در هند بسیار کمک کند و اپل را در این بازار موفق‌ کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.