اولین نسخه آزمایشی iOS 14.6, iPadOS 14.6, tvOS 14.6 و watchOS 7.5

اپل طی چند ماه گذشته روی iOS 14.5 تمرکز داشته و قرار است در همین روزها شاهد نسخه نهایی آن برای عموم باشیم. قبل از عرضه عمومی نسخه نهایی iOS 14.5، اپل اقدام به عرضه اولین نسخه آزمایشی iOS 14.6, iPadOS 14.6, tvOS 14.6 و watchOS 7.5 برای توسعه دهندگان کرده است.

نصب نسخه آزمایشی توسعه دهندگان به کاربران عادی اصلا توصیه نمی‌شود. این نسخه‌ها برای یافتن مشکلات و هماهنگی اپلیکیشن‌ها منتشر می‌شوند.

توسعه دهندگان برای دریافت اولین نسخه آزمایشی iOS 14.6 و iPadOS 14.6 باید پروفایل مربوطه را روی دستگاه خود نصب کنند. برای نصب نسخه آزمایشی برای اپل واچ، این دستگاه باید حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته، به یک شارژ متصل و با آیفون جفت شده باشد.

تا این لحظه اصلی‌ترین تغییر مشخص شده در این نسخه آزمایشی، امکان آپدیت مستقیم آیفون و آیپد به آخرین Release Candidate است. این یعنی وقتی نسخه آزمایشی روی دستگاه شما نصب است، بدون نیاز به حذف پروفایل می‌توانید آیفون و آیپد خود را به آخرین نسخه Release Candidate آپدیت کنید. بعد از نصب Release Candidate می‌توانید همچنین نسخه‌های آزمایشی را دریافت کنید یا دستگاه خود را از این برنامه خارج نمایید.

شاید برای کاربران عادی این تغییر مهمی نباشد اما قطعا برای توسعه دهندگان و افرادی که نسخه‌های آزمایشی را نصب می‌کنند تغییری بسیار کاربردی است.

غیر از مورد گفته شده، تغییر مهم دیگری در نخستین نسخه آزمایشی iOS 14.6, iPadOS 14.6, tvOS 14.6 و watchOS 7.5 مشخص نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.