تحلیلی از ۲۰۲۱ : آیفون ۱۳ با وای-فای ۶E، نبود آیفون SE جدید و آیپد اولد

ما زمان نسبتا زیادی تا معرفی آیفون ۱۳ (و یا هر اسم دیگری که آیفون نسل بعد داشته باشد) داریم اما تحلیلگران Barclays اطلاعاتی از آنچه که برای آیفون ۱۳ انتظار دارند منتشر نموده‌اند. البته تحلیل آن‌ها به آیفون ۱۳ محدود نمی‌شود و به آیفون SE 2021 و آیپد اولد نیز پرداخته‌اند.

آیفون ۱۳ با وای-فای ۶E همراه است‌‌

طبق گفتگوی صورت گرفته بین تامین کنندگان اپل و تحلیلگران Barclays، آیفون ۱۳ ممکن است از نسل بعدی وای-فای یعنی ۶E پشتیبانی کند.

ممکن است وای-فای ۶ را با وای-فای ۶E اشتباه بگیرید اما آن‌ها دو استاندارد متفاوت هستند. دستگاه‌های دارای وای-فای ۶ مانند سری آیفون ۱۲، آیفون SE و سری آیفون ۱۱ فقط از باند ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. دستگاه دارای وای-فای ۶E علاوه بر دو باند گفته شده، از باند جدید ۶ گیگاهرتز نیز پشتبانی می‌نماید.

در حال حاضر استاندارد وای-فای ۶E هنوز منتشر نشده اما ما می‌دانیم باند ۶ گیگاهرتز سرعت تبادل داده سریعتری (تا ۹.۶ گیگابیت بر ثانیه) و کانال‌های گسترده‌تری برای اتصال سریع به ارمغان می‌آورد.

خبری از آیفون SE 2021 نخواهد بود

ما شایعاتی درباره تولید یک آیفون SE بزرگتر داشتیم که تحلیلگران نیز به آن پرداخته‌اند. آن‌ها گفتند که ممکن است اپل برای آینده برنامه تولید آیفون SE بزرگتر را داشته باشد اما در مکالمه با تامین کنندگان از این دستگاه نامی برده نشده است. آن‌ها معتقدند که آیفون SE با صفحه نمایش بزرگتر در سال ۲۰۲۱ معرفی نخواهد شد.

آیپد با صفحه نمایش اولد؟

تحلیلگران Barclays متقدند که بعید است آیپد با صفحه نمایش اولد در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. انتظار می‌رود که اپل در سال ۲۰۲۱ آیپد با صفحه نمایش Mini-LED روانه بازار کند و بعید است ساکنین کوپرتینو در یک سال دوبار فناوری صفحه نمایش آیپد خود را به روز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.