آیفون ۲۰۲۲ : تاچ آیدی زیر صفحه نمایش و قیمت پایین‌تر برای مدل ۶.۷ اینچی

تحلیلگر مشهور اپل، مینگ-چی کو، در آخرین یادداشت خود گفته که آیفون ۲۰۲۲ از اسکنر تاچ آیدی تعبیه شده در زیر صفحه نمایش بهره می‌یرد. این تحلیلگر همچنین ادعا می‌کند که اپل سال آینده مدل مینی را از آیفون‌های خود حذف می‌کند و شاهد دو مدل ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی در سری آیفون ۱۴ خواهیم بود.

همچنین بخوانید:

کو در ادعاهای گذشته خود نیز بر حذف آیفون ۵.۴ اینچی از سری آیفون ۲۰۲۲ تاکید داشت. این تصمیم اپل پس از فروش پایین آیفون ۱۲ مینی گرفته شده است. اگر چه امسال شاهد آیفون ۱۳ مینی خواهیم بود ولی بعد از آن، اپل روی مدل‌های بالای ۶ اینچ برای پرچمداران خود کار می‌کند.

تاچ آیدی زیر صفحه نمایش

کو در گزارش خود گفته که آیفون ۲۰۲۲ سه جاذبه اصلی برای کاربران خواهد داشت. اولین و اصلی‌ترین آن‌ها استفاده از سنسور تاچ آیدی زیر صفحه نمایش است. کو می‌گوید که اپل سرانجام در سال ۲۰۲۲ اولین آیفون خود با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده زیر صفحه نمایش را به بازار عرضه می‌کند. انتظار می‌رود این ویژگی با فناوری خود اپل به آیفون اضافه شود.

قیمت پایین‌تر برای مدل ۶.۷ اینچی آیفون ۲۰۲۲

پس از حذف آیفون مینی، اپل سال آینده مدل جدید ۶.۷ اینچی را با قیمت نسبتا پایین‌‌تر معرفی می‌کند. در حال حاضر اپل، آیفون ۱۲ را در سه اندازه ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ ارائه می‌ دهد و انتظار برای سال آینده دو مدل ۶.۱ و دو مدل ۶.۷ اینچی است.

کو می‌گوید که قیمت مدل آیفون ۶.۷ اینچی غیر پرو، زیر ۹۰۰ دلار خواهد بود. در حال حاضر آیفون ۱۲ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، با قیمت پایه ۱۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در مدل‌های پرو

کو در ادامه ادعاهای خود گفته که مدل‌های پرو آیفون ۲۰۲۲ با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه هستند. اپل در حال حاضر فقط از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی در سه دوربین اصلی، تله فوتو و اولترا واید استفاده می‌کند. استفاده از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی وضوح بالاتری را برای مدل‌های پرو به همراه دارد.

ما در گزارش‌های قبلی داشتیم که در آیفون ۲۰۲۲ ناچ صفحه نمایش با یک دوربین پانچ گونه جایگزین می‌شود. با این حال در گزارش جدید کو اشاره‌ای به این مسئله نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.