آیپد ایر ۵ با تراشه M1 معرفی شد

اپل در Peek performance آیپد ایر ۲۰۲۲ یا همان آیپد ایر ۵ را معرفی کرد. این آیپد ویژگی‌های قابل توجهی مانند نسخه پرو دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تراشه M1، رم ۸ گیگابایت و حافظه بیشتر در مدل پایه اشاره داشت.

طراحی و صفحه نمایش آیپد ایر ۵

از نظر ظاهری آیپد ایر ۲۰۲۲ مانند نسل قبلی خود است و تفاوت چندانی با آیپد ایر ۴ نمی‌کند. این تبلت جدید با صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی Super Retina همراه است و در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، صورتی، بنفش و آبی به فروش می‌رسد.

ویژگی‌های آیپد ایر 5

سخت افزار و ۵G آیپد ایر ۲۰۲۲

آیپد ایر ۵ از نظر ظاهری از آیپد ایر ۴ الهام گرفته اما مشخصاتش بیشتر شبیه به آیپد پرو ۲۰۲۱ است. این تبلت جدید از تراشه M1 اپل بهره می‌برد که کوپرتینویی‌ها برای جدایی بیشتر از اینتل آن را توسعه داده‌اند. می‌توان آیپد ایر ۵ را بزرگترین به روزرسانی سری خود دانست. این تبلت همچنین دارای موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای می‌باشد.

آیپد ایر ۲۰۲۲ با پورت USB-C همراه است که با طیف وسیعی از لوازم جانبی سازگار می‌باشد. فضای ذخیره سازی این محصول نیز ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت می‌باشد. مدل سلولار این محصول از ۵G پشتیبانی می‌کند.

مشخصات دوربین

آیپد ایر ۵ در عقب خود یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد، خبری از سنسور LiDAR یا اولترا واید نیست. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض جدید استفاده شده که برای تماس‌های فیس تایم و سلفی‌های گروهی آن را گزینه مناسبی می‌کند. همچنین این دستگاه از Center Stage پشتیبانی می‌کند، ویژگی که تا حد ممکن شما را هنگام تماس تصویری در مرکز قاب نگه می‌دارد.

قیمت و عرضه آیپد ایر ۵

اپل قیمت را برای نسل جدید آیپد تغییر نداده و مدل پایه وای-فای آن ۵۹۹ دلار است. نسخه وای-فای+سلولار نیز از قیمت ۷۴۹ دلار به فروش می‌رسد. این محصول از ۲۷ اسفند در خرده فروشی‌های بسیاری از کشورها عرضه می‌شود و به فاصله اندکی در بازار ایران نیز در دسترس خواهد بود.

با این قیمت گذاری و امکانات، ارزش خرید آیپد ایر بالا رفته است. آیا به دنبال خرید آیپد جدید اپل هستید؟

آیپد ایر 2022

از طريق iPhoneHacks
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.