آیفون SE 3 رسما معرفی شد؛ همان ظاهر اما قلبی جدید

اپل در رویداد Peek performance خود گوشی هوشمند مورد انتظار، یعنی آیفون SE 3 را معرفی کرد. همانطور که شایعات می‌گفتند، نسل سوم آیفون SE از نظر ظاهری تغییر چندانی نکرده اما قطعات داخلی آن به روز شده‌اند. ما در ادامه به تغییرات آیفون SE 2022 می‌پردازیم.

آیفون SE 3 : تغییرات داخلی

تقریبا تمام تغییرات آیفون SE جدید به قطعات داخلی آن برمی‌گردند. در این گوشی از تراشه A15 بایونیک استفاده شده است که در سری آیفون ۱۳ نیز شاهد آن بوده‌ایم. این تراشه مبتنی بر فرآیند تولید ۵ نانومتری با یک پردازنده ۶ هسته‌ای می‌باشد که ۴ هسته با کارایی بالا و دو هسته کارآمد هستند. پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز ۴ هسته‌ای می‌باشد. موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای آیفون SE3 می‌تواند ۱۵.۸ تریلیون عملیات را در ثانیه پردازش کند و به بخش هوش مصنوعی دستگاه و یادگیری ماشینی قدرت بخشد.

آیفون SE 2022 در مدل‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت موجود است و رنگ‌های آن نیمه شب (خاکستری تیره)، نور ستاره‌ای (نقره‌ای) و قرمز می‎‌باشند. قیمت مدل پایه آیفون SE 3 برابر ۴۲۹ دلار آمریکا است.

رنگ‌های آیفون SE 2022

۵G و عمر باتری

تراشه A15 بایونیک دارای مودم ۵G می‌باشد و آیفون SE 3 را به اولین آیفون از سری خود، با اتصال ۵G تبدیل می‌کند. این مودم از sub-6GHz و mmWave پشتیبانی می‌نماید.

اپل با تراشه A15 بایونیک تاثیر مودم ۵G را جبران کرده است. به ادعای این کمپانی، استفاده از آخرین نسل باتری شیمیایی و یکپارچگی دقیق با iOS 15، باعث شده که آیفون SE 3 نسبت به نسل قبلی و سایر آیفون‌های ۴.۷ اینچی بهتر عمل کند. همچنین باشارژرهای دارای گواهی Qi سازگار است و از شارژ سریع سیمی پشتیبانی می‌نماید.

بهبود دوربین آیفون SE 2022

آیفون SE 3 معرفی شد

آیفون SE 3 همچنان دارای یک دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت می‌باشد که بهتر از نسل قبلی عمل می‌کند و در جلوی آن نیز از یک دوربین، برای تماس تصویری و ثبت سلفی استفاده شده است.

تغییر نکردن طراحی

اپل طراحی کلی آیفون SE 2020 را در نسل جدید حفظ کرده است. دکمه نمادین هوم با تاچ آیدی و دوربین تکی عقب بدون تغییر مانده‌اند. همچنین از صفحه نمایش IPS Retina HD در اندازه ۴.۷ اینچ بهره می‌برد.

قیمت و زمان عرضه آیفون SE 3

آیفون SE 3 جدید با قیمت ۴۲۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایت در دسترس است که البته نسبت به نسل قبلی گران‌تر شده اما با توجه به پیشرفت سخت افزاری، ارزش آن را دارد. نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن با برچسب قیمت ۴۷۹ دلار به بازار عرضه می‌شود و گران‌ترین مدل آن با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، ۵۷۹ دلار قیمت دارد. قیمت نسبتا پایین این محصول برای بازارهای در حال توسعه که کل محصولات اپل کالای لوکس محسوب می‌شوند، آن را به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند.

آیا آیفون SE 3 جدید را خریداری می‌کنید؟ نظر شما در مورد این محصول چیست؟ دیدگاه خود را در ادامه با ما درمیان بگذارید.

قیمت نسل سوم آیفون SE

از طريق iPhoneHacks
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.