پاوربیتس یا همان پاور بیتس ۴ رسما معرفی شد

بعد از اینکه برخی از افرادی که به نقد و بررسی گجت‌ها می‌پردازند به هدفون‌های اسپرت Powerbeats4 دسترسی پیدا کردند، حالا وب سایت بیتس به روز شده و ویژگی‌های Powerbeats را درج کرده‌اند. در حالی که همگان انتظار داشتند نام این محصول پاوربیتس ۴ باشد، اما ظاهرا نام آن فقط پاوربیتس است و شاید تنها سورپرایز این محصول را همین نام می‌توان دانست چون چند روز پیش در فروشگاه‌های Walmart دیده شده بود و ویژگی‌های آن تقریبا مشخص شده بودند.

اولین چیز طراحی دستگاه است، Powerbeats تغییرات زیادی را در طراحی داشته اما یک طراحی جدید نیست چون آن‌ها تقریبا شبیه به پاوربیتس پرو است که آوریل گذشته عرضه شدند. بزرگترین تفاوت این دو هدفون در نگاه اول این است که پاوربیتس پرو واقعا بی‌سیم است. در حالی که در Powerbeats دو هدفون با یک سیم به هم متصل می‌باشند.

طبق انتظار شما می‌توانید با استفاده از کنترلر روی هدفون یا سیری پخش موزیک را کنترل نمایید. این هدفون از تراشه H1 بهره می‌برد که حاصل حضور آن کوتاه شدن زمان اتصال، بهبود راندمان انرژی و در نهایت افزایش عمر باتری است.

این دستگاه می‌تواند ۱۵ ساعت پخش کند و ۳ ساعت نسبت به نسل قبلی بهبود داشته است و همچنین از گلکسی بادز + حدود ۴ ساعت دوام بیشتری دارد. البته باید این را در نظر داشته باشیم که هدفون سامسونگ اتصال سیمی بین دو گوشی را ندارد و پاوربیتس پرو که در گذشته معرفی شده به این شکل است و ۹ ساعت عمر باتری دارد.

برای پاوربیتس ۲۰۲۰ خبری از قاب شارژ نیست و شما باید آن‌ها را با کابل USB تایپ A به لایتینگ شارژ نمایید و البته دقت نمایید که از آداپتور مناسب استفاده کنید. شما با ۵ دقیقه شارژ این دستگاه می‌تواند تا ۱.۵ ساعت موسیقی پخش کنید.

هدفون Powerbeats در برابر آب و عرق مقاوم است و استفاده از آن‌ها زیر باران یا هنگام فعالیت‌های ورزشی مانعی ندارد.

شاید بتوان قیمت پاوربیتس را یک نقطه قوت دانست. البته به هیچ وجه ۱۴۹ دلار قیمت کمی نیست اما شما نمی‌توانید از برند اپل یا بیتس محصولی ارزان قیمت را انتظار داشته باشید. اگر ایربادهای رده بالا همانند ایرپاد پرو برای شما گران هستند یا آن‌ها را به هر دلیلی دوست ندارید، پاوربیتس می‌تواند جز گزینه‌های شما باشد.

پاوربیتس در سه رنگ سفید، سیاه و قرمز در دسترس است و به زودی فروش آنلاین آن آغاز می‌شود. البته همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد در اقدامی ناهماهنگ (و شاید هم هماهنگ) این محصول در فروشگاهای والمارت آمریکا در حال حاضر در دسترس است.

همچنین بخوانید:

بیتسپاوربیتس