همکاری اپل با کیم کارداشیان برای نسخه ویژه Beats Fit Pro

شاید اپل هنوز آماده رونمایی از هدفون بی‌سیم جدید خود برای رقابت با گلکسی بادز ۲ پرو نباشد اما کمپانی بیتس که یکی از زیرشاخه‌های اپل می‌باشد، فعال بوده و در تازه‌ترین اقدام خود با کیم کارداشیان همکاری کرده است.

سه نسخه رنگی جدید از Beats Fit Pro با همکاری کیم کارداشیان از هفته آینده در دسترس خواهند بود و کالکشن Kim K Special Edition نام دارند. نسخه‌های “Moon”, “Dune”, و “Earth” از ۱۶ آگوست در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد و گزینه‌های مناسبی برای ترکیب با لباس‌های مختلف برای گوش دادن به موسیقی و برقراری مکالمه هستند.

البته این کالکشن از نظر قطعات داخلی تفاوتی با مدل قبلی در رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری ندارند. ۶ ساعت پخش موسیقی مداوم که با حضور کیس شارژ به مجموع ۲۴ ساعت می‌رسد و حذف نویز از جمله قابلیت‌های این هندزفری است.

قیمت بیتس فیت پرو Kim K Special Edition همان ۲۰۰ دلار است و با تخفیف‌های مختلف به ۱۸۰ و گاها ۱۶۰ دلار نیز می‌رسد. همچنین ببینید: بهترین نگاه به آیفون ۱۴ پرو اپل در رنگ‌های مختلف .

البته سه رنگ چشم نواز Studio Buds که چند ماه پیش رونمایی شدند، ممکن است روی فروش اولیه نسخه ویژه کیم کارداشیان تاثیر گذار باشند.

بیتس