تبلیغ جالب اپل برای ایرپاد پرو

اپل یک تبلیغ جدید برای ایرپاد پرو با عنوان Snap منتشر کرده که روی قابلیت حذف نویز فعال _Active Noise Cancellation_ و شفافیت _Transparency_ مانور داده است.

در این تبلیغ یک خانم هنگام حرکت در خیابان‌های شلوغ از ایرپاد پرو اپل استفاده می‌کند. او از حالت ANC یا همان حذف نویز فعال برای لذت بردن از موسیقی و حالت شفافیت برای درک محیط اطراف خود استفاده می‌کند. شما می‌توانید این ویدیو جالب را در بالا مشاهده نمایید.

همانطور که اپل در این ویدیو نشان داده، می‌توانید به راحتی با فشار دادن ساقه ایرپاد پرو حالت شفافیت را در ایرپاد پرو فعال کنید. با استفاده از این کار می‌توانید دوباره حالت را تغییر دهید. ایرپاد پرو به خاطر کیفیت صدای عالی و عملکرد فوق‌العاده حذف نویز فعال و شفافیت، بسیار مورد ستایش قرار گرفته است. اگرچه ایرپاد پرو با برچسب قیمت ۲۴۹ دلاری گران محسوب می‌شود، اما از سایر گزینه‌های موجود در بازار بهتر است. این برتری باعث شده کاربران آیفون زمانی که در ایربادهای بی‌سیم دنبال یک گزینه عالی بگردند، بدون درنگ ایرپاد پرو را انتخاب نمایند. این محصول که در آبان ماه سال جاری معرفی شد، همچنان هم تقاضای زیادی در بازار جهان دارد.

همچنین بخوانید:

ایرپادایرپاد 2019ایرپاد پروتبلیغات