آیفون ایکس‌آر ؛ بهترین فروش در بین تمامی نسل‌های آیفون

با وجود اینکه آیفون ایکس قیمت بالایی داشت اما اپل سال گذشته اعلام کرد که این دستگاه بهترین فروش را از زمان عرضه مابین تمامی آیفون‌ها داشته است. با این حال به نظر می‌رسد امسال شرایط تغییر کرده است و مصرف کنندگان تمایل به خرید آیفون‌های ارزان‌تر دارند.

گرِگ جوزویک، معاون بازاریابی محصولات اپل، در مصاحبه‌ای با CNET گفته که آیفون XR بهترین فروش از زمان عرضه را در بین تمامی آیفون‌ها داشته است. این بدان معنی است که مدل‌های قبلی آیفون با زمان عرضه مشابه فروش کمتری را داشته‌اند. مسئله‌ای که تحلیلگران نیز به آن اشاره کرده بودند.

طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده فروش آیفون‌های جدید کمتر از انتظار بوده و اپل دوبار مجبور به کاهش سفارشات شده است. جالب است که جوزویک از نظر دادن در این باره خودداری کرد.

در این مصاحبه همچنین به تعهد و ابتکار اپل برای محصولات قرمز اشاره شد. روز جهانی ایدز فردا است و این کمپانی مبلغ ۱ دلار بابت هر خریدی که در ۱ تا ۷ دسامبر انجام شود، اهدا خواهد کرد. این شامل فروش‌هایی است که در فروشگاه‌های فیزیکی اپل، آنلاین یا برنامه صورت می‌گیرد. علاوه بر این، لوگوی ۱۲۵ اپل استور به رنگ قرمز تغییر می‌کنند.

منبع CNET
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.