نسل دوم هوم پاد اپل با قابلیت‌های جدید

اپل به تازگی نسل دوم اسپیکر هوشمند خود به نام هوم پاد را معرفی کرده که نوید کیفیت صدای عالی، قابلیت‌های بهبود یافته سیری و تجربه بهتر خانه هوشمند را می‌دهد.

اپل دو سال پیش عرضه مدل بزرگ هوم پاد خود را بدون معرفی جایگزین معرفی کرد و گزارشات حاکی از آن بود که غول کوپرتینویی روی نسل بعدی کار می‌کند.

هوم پاد نسل دوم با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد. گرگ جوسویاک معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل می‌گوید که HomePod جدید با بهره گیری از تخصص و نوآوری‌های صوتی اپل بیس غنی و عمیق، میانه‌ی طبیعی و اوج‌های واضح و دقیق را ارائه می‌دهد. با محبوبیت هوم پاد مینی ما شاهده علاقه فزاینده‌ای برای رسیدن به آکوستیک قوی‌تر در هوم پاد بزرگتر بوده‌ایم.

برای آشنایی بیشتر با هوم پاد ۲ در ادامه با ما همراه باشید. همچنین بخوانید: رفع مشکل تخلیه باتری آیفون در iOS 16 .

ویژگی‌های نسل دوم هوم پاد

در اینجا تمام مواردی است که باید در مورد بلندگوی هوشمند جدید اپل بدانید.

طراحی نسل قبلی

HomePod 2

طراحی نسل دوم HomePod اساسا مانند نسل قبلی است. شما با یک بلندگوی استوانه‌ای ۱۶.۷ سانتی متری روبرو هستید که روی آن سطح لمسی با نور پس زمینه است.

هوم پاد ۲ در دو رنگ سفید و نیمه شب (خاکستری تیره) عرضه می‌شود. اگرچه رنگ نیمه شب جدید است اما بسیار شبیه به رنگ خاکستری نسل قبلی می‌باشد.

بهبود سخت افزار

نسل دوم هوم پاد

قطعات داخلی هوم پاد جدید نسبت به مدل قبلی به طور قابل توجهی بهبود یافته است. همچنین بخوانید: تغییرات iOS 16.1 .

این اسپیکر هوشمند دارای یک تراشه S7 برای محاسبات صوتی پیشرفته است که نوید ارائه یک تجربه شنیداری پیشگامانه را می‌دهد. همچنین یک تراشه U1 برای ویژگی‌های مرتبط با اولترا وایدبند مانند پخش موسیقی از آیفون و صدای فضایی در آن وجود دارد.

این اسپیکر هوشمند دارای چهار میکروفون، پنج توییتر و یک ووفر چهار اینچی است. شما می‌توانید برای تجربه صدای استریو هوم پاد نسل دو را با یک هوم پاد ۲ دیگر جفت کنید اما با نسل اول جفت سازی نمی‌شود.

ویژگی‌های خانه هوشمند هوم پاد ۲

طبق بیانیه مطبوعاتی اپل، نسل دوم هوم پاد قابلیت‌های سیری را بهبود بخشیده و پشتیبانی از Matter برای HomeKit و … را برای بهتر کردن تجربه خانه هوشمند اضافه کرده است. به طور مثال این اسپیکر دارای سنسور برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط‌های داخلی است.

همچنین با به روزرسانی نرم افزاری، ویژگی تشخیص صدا به هوم پاد اضافه می‌شود. با این ویژگی هوم پاد صدای هشدارهای دود و مونوکسیدن کربن را شناسایی می‌کند و به آیفون کاربر یک نوتیفیکیشن ارسال می‌نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.