۱۵ نکته از مانیتور استودیو اپل

اپل به تازگی از یک مانیتور اکسترنال به نام Studio Display یا همان صفحه نمایش استودیو رونمایی کرده است که دارای دوربین فوق عریض با پشتیبانی از Center Stage، درگاه‌های ارتباطی یکپارچه، بلندگوهای با کیفیت با صدای فضایی و … می‌باشد. اگر قصد آشنایی بیشتر با این مانیتور را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۵ نکته از استودیو دیسپلی را با هم مرور کنیم.

لیست ویژگی‌های اصلی مانیتور استودیو اپل :

  1. دارای پنل ۲۷ اینچی
  2. صفحه نمایش ۵K رتینا با ۱۴.۷ میلیون پیکسل و تراکم ۲۱۸ پیکسل در هر اینچ
  3. درگاه‌های ارتباطی یکپارچه با ۳ عدد USB-C 10 Gbps و یک تاندربولت با شارژ ۹۶ وات (که قدرت کافی برای شارژ هر نوت بوک مک و شارژ سریع مک بوک پرو ۱۴ اینچی را دارد) و به شما امکان اتصال سه نمایشگر به مک بوک پرو را می‌دهد
  4. مجهز به تراشه A15 بایونیک
  5. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، مشابه آن چیزی که در آیپد استفاده شده، با پشتیبانی از Center Stage
  6. دارای سه میکروفون
  7. سیستم صوتی با کیفیت با شش بلندگو، که از صدای فضایی با دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند
  8. ۶۰۰ نیت روشنایی
  9. پشتیبانی از True Tone
  10. استاندارد رنگ P3، پشتیبانی از بیش از یک میلیارد رنگ
  11. پوشش ضد انعکاس
  12. شیشه انتخابی با بافت نانو برای به حداقل رساندن تابش
  13. طراحی تمام صفحه با محفظه آلومینیومی (شبیه به صفحه نمایش گران‌تر Pro Display XDR) که حاشیه‌های باریک و پایه یکپارچه با قابلیت تنظیم تا ۳۰ درجه را به همراه دارد
  14. ارتقا اختیاری به نسخه دارای پایه با قابلیت تنظیم بیشتر
  15. دارای آداپتور VESA برای نصب روی پایه دیواری به صورت افقی یا عمودی( VESA یک استاندارد برای پایه بین تولید کنندگان صفحه نمایش است)

مانیتور استودیو اپل

مانیتور استودیو اپل قیمتی معادل ۱۵۹۹ دلار دارد. البته این بدون در نظر گرفتن آپشن‌های انتخابی است و برای داشتن آن‌ها باید هزینه بیشتری کنید. اپل هیچ اشاره‌ای به نرخ تازه سازی این مانیتور نکرده و از آنجایی که به آن نپرداخته و مانیتور گران‌تر Pro Display XDR از نرخ ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، استودیو دیسپلی نیز حداکثر با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز همراه است.

از طريق iDB
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.