در macOS 10.15 کارایی اپل واچ برای احراز هویت بیشتر می‌شود

اپل در حال حاضر این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است که مک خود را با استفاده از اپل واچ باز کنند. با عرضه macOS 10.15 ، کارایی اپل واچ برای احراز هویت بیشتر خواهد شد.

در مک‌بوک‌های دارای تاچ آیدی، کاربران با استفاده از این سنسور می‌توانند تراکنش‌های اپل پی را تایید کنند. کاربرانی که مک آن‌ها تاچ آیدی ندارد می‌توانند این احراز هویت را با استفاده از اپل واچ و با زدن دوبار دکمه کناری انجام دهند.

اپل ظاهرا در حال گسترش این شیوه احراز هویت برای سایر موارد نیز است. مشخص نیست که اپل این قابلیت را چگونه و برای چه مواردی استفاده می‌کند؛ ممکن است تمامی حالت‌هایی که با تاچ آیدی تایید می‌شوند با اپل واچ نیز قابلیت تایید داشته باشند.

جدا از عرضه macOS 10.15 ، اپل همچنین باید سیستم عامل ساعت هوشمند خود را به روز کند تا این ویژگی جدید به آن اضافه شود. اطلاعات بیشتر در رابطه با macOS 10.15 در کنفرانس WWDC 2019 که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

با استفاده از اپل واچ برای احراز هویت، ادغام دستگاه‌ها در اکوسیستم اپل بهبود می‌یابد. به شخصه ترجیح می‌دهم که بتوانم با اپل واچ مک را قفل کنم و یا از سیری بر روی اپل واچ بخواهم که کارهایی را در مک انجام دهد. به هر حال باید منتظر اپل باشیم و ببینیم که چه ویژگی‌هایی را به نسخه‌های بعدی سیستم‌های عاملش اضافه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.