طرح مفهومی مک بوک ایر بر اساس آیمک M1 2021

اپل به تازگی از آیمک جدید خود که از تراشه M1 بهره می‌برد رونمایی کرد. این آیمک با طراحی و رنگ بندی جدیدی همراه است و یک طراح بر همین اساس، طرح مفهومی را برای مک بوک ایر ارائه کرده است.

البته واکنش‌های به طراحی آیمک M1 متفاوت است، برخی آن را دوست دارند و بعضی دیگر آن را عجیب می‌دانند. اپل در حال حاضر مک بوک ایر M1 را تولید کرده و در بازار موجود می‌باشد و این طراحی بر فرض این است که نسل بعدی، از زبان طراحی آیمک ۲۰۲۱ بهره ببرد.

مک بوک ایر رنگارنگ

مک بوک‌ها تقریبا از زمان معرفی به این شکل بوده‌اند. یک لپ تاپ با بدنه کوچک براق فلزی، صفحه کلید مشکی و صفحه نمایش ۱۳ اینچی که از حاشیه‌های نسبتا بزرگ نمایش برخوردار است. در این طرح مفهومی ما مک بوک ایر را در رنگ‌های متنوع می‌بینیم، صفحه کلید سفید و حاشیه‌های کم صفحه نمایش از سایر تغییرات مک بوک ایر طبق این طرح مفهومی هستند. در حال حاضر آیپد ایر گزینه‌های رنگی مختلفی را به همراه دارد و شاید اپل بخواهد این مولفه را به مک بوک ایر هم بسط دهد.

مک بوک ایر 2021

به شخصه رنگ بندی آیمک را دوست ندارم، چون از حس مدرن بودن رنگ‌های نسل قبلی دور شده است. همین نظر را برای لپ تاپ‌های اپل هم دارم و از نظر من این گزینه‌های رنگی از جذابیت مک بوک‌های اپل کم می‌کند. نظر شما چیست؟ آیا با رنگ بندی و طراحی آیمک ۲۰۲۱ موافق هستید؟

طرح مفهومی مک بوک ایر بر اساس آیمک M1

از طريق 9to5Mac
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.