آیفون ۲۰۲۱ با تاچ آیدی درون صفحه ؛ آیفون انعطاف پذیر در حال توسعه

بلومبرگ در گزارش جدیدی به آیفون نسل بعد پرداخته که در سال ۲۰۲۱ معرفی و عرضه خواهد شد.

تاچ آیدی درون صفحه برای آیفون ۲۰۲۱

مارک گورمن، یک افشاگر محبوب اپل، گفته که اپل در حال آزمایش تاچ آیدی درون صفحه نمایش برای آیفون ۲۰۲۱ است. وی در گزارش خود گفته که اپل تغییرات عمده دیگری را برای آیفون نسل بعدی در نظر ندارد!

طبق گزارش بلومبرگ اپل آیفون امسال را آیفون ۱۲s نام گذاری می‌کند و فعلا خبری از آیفون ۱۳ نیست. انتظار نمی‌رود که طراحی تغییر چندانی بکند اما ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و تاچ آیدی درون صفحه نمایش اضافه خواهند شد.

با وجود اینکه در اولین ماه سال ۲۰۲۱ هستیم، اما اطلاعات نسبتا زیادی از نسل بعدی آیفون درز شده است. گفته می‌شود که نسل بعدی آیفون با ناچ کوچکتر و سیستم خنک کننده با محفظه بخار در ماه سپتامبر (شهریور) روانه بازار می‌شود. از سایر انتظارات برای آیفون ۲۰۲۱ می‌توان به وای-فای۶ اشاره داشت.

آیفون انعطاف پذیر در راه است

در گزارش بلومبرگ به آیفون انعطاف پذیر نیز پرداخته شده است. آیفون انعطاف پذیر در حال ساخت است و اپل در حال حاضر روی صفحه نمایش آن کار می‌کند و خبری از نمونه اولیه نیست. اپل چندین اندازه برای مدل تاشو را در نظر دارد، از جمله یک آیفون ۶.۷ اینچی در حالت باز شده که هم اندازه آیفون ۱۲ پرو مکس است. گفته می‌شود که اپل به یک طراحی صفحه نمایش دست یافته که لولای تقریبا نامرئی دارد.

بلومبرگ اذعان داشته که آیفون انعطاف پذیر سال‌ها تا عرضه فاصله دارد.

این گزارش همچنین تایید کرده که اپل قصد دارد ایرتگ را عرضه کند. در ابتدا قرار بود ایرتگ در کنار سری آیفون ۱۲ رونمایی شود، اما به خاطر تاخیر به وجود آمده رنگ خورشید را ندید. در نهایت این گزارش تایید کرد که آیپد پرو با صفحه نمایش مینی‌ـلد و پردازنده سریعتر در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.