به زودی در اپل تی‌وی+: تریلرهای The Helpsters ،Ghostwriter و Snoopy In Space

قسمت عمده‌ای از محتوای اختصاصی که قرار است در اپل تی‌وی + پخش شوند، برای مخاطبین نوجوان تا بزرگسال است. اما اپل به فکر کودکان نیز بوده است.

اپل برنامه‌های مختلفی برای کودکان دارد، از جمله یک شو آموزشی که از سسمی استریت الهام گرفته شده، یک سریال ماجراجویی و جادویی و همچنین یک انیمیشن با حضور شخصیت محبوب اسنوپی که از سال ۱۹۵۰ میلادی در تولیدات مختلف دیده شده است. اپل اخیرا برای این سه برنامه گفته شده، تریلر منتشر کرده است.

برنامه سسمی استریت حدود ۴۵۰۰ قسمت تا کنون داشته است و اپل نیز با الهام از این برنامه، به ساخت Helpsters روی آورده که تریلر آن در بالای مطلب قابل مشاهده است. هدف این برنامه آموزش به کودکان است و می‌خواهد به آن‌ها نشان دهد که با کمی برنامه ریزی می‌توان پیچیده‌ترین مشکلات را حل کرد. شخصیت‌های اصلی این برنامه دو هیولای عروسکی با نام‌های Cody و Helpsters هستند که عاشق حل مشکلات مختلف می‌باشند.

سریال Ghostwriter یک سریال با محتوای اسرار آمیز و ماجراجویی است. در این سریال گروهی از بچه‌ها درگیر اتفاقاتی جادویی می‌شوند. یک شبه به کتابفروشی محله‌ای می‌رود و شخصیت‌های داستانی کتاب‌ها را به دنیا واقعی می‌آورد. چهار کودک باید به این شبه کمک کنند تا کار ناتمام وی انجام شود.

 

اپل با Snoopy In Space به سرزمین پیناتز یا بادام زمینی‌ها پای می‌گذارد. بادام زمینی‌ها در کنار اسنوپی، فرماندهی ایستگاه فضایی بین المللی را در دست می‌گیرند. اسنوپی به رویای فضانورد شدن خود می‌رسد و همراه با گروه بادام زمینی‌ها ماه و فراتر از آن را کاوش می‌کند.

تمامی این سریال‌ها از ۱۰ آبان در دسترس هستند، همان روزی که سرویس پخش جدید اپل در دسترس عموم قرار می‌گیرد. این سرویس برای کسانی که محصولات اپل را خریداری می‌کنند به مدت یکسال رایگان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.