ظرفیت رم و باتری آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس مشخص شد

اپل چند شب پیش از آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس رونمایی نمود که در کنفرانس به افزایش عمر باتری آن‌ها افتخار کرد. افزایش عمر باتری آیفون چشمگیر است، به گفته اپل آیفون ۱۱ پرو حدود ۴ ساعت عمر باتری بیشتری نسبت به آیفون XS دارد و مقایسه آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون XS مکس این رقم را به ۵ می‌رساند.

عمر باتری آیفون XR در گذشته نیز قابل توجه بود و با این وجود، آیفون ۱۱ یک ساعت عمر باتری بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. با اینکه اپل به عمر باتری دستگاه‌های خود می‌بالد اما ظرفیت باتری آن‌ها را اعلام نمی‌کند. این جزئیات در حال حاضر برای سه آیفون جدید مشخص شده‌اند.

ظرفیت باتری آیفون ۱۱ و سری آیفون ۱۱ پرو به ترتیب زیر است:

  • آیفون ۱۱: ۳۱۱۰ میلی آمپر
  • آیفون ۱۱ پرو: ۳۱۹۰ میلی آمپر
  • آیفون ۱۱ پرو مکس: ۳۵۰۰ میلی آمپر

برای مقایسه، آیفون XR که آیفون ۱۱ جانشین آن شده دارای باتری ۲۹۴۲ میلی آمپری است. آیفون ۱۱ پرو با باتری ۳۱۹۰ میلی آمپری عرضه می‌شود که نسل قبلی آن از ظرفیت ۲۶۵۸ میلی آمپر بهره می‌برد. افزایش تقریبا ۴۵۰ میلی آمپری، تغییر کوچکی نیست.

آیفون ۱۱ پرو مکس بزرگترین باتری را بین آیفون‌ها تا به امروز دارد و نسل قبلی آن از باتری ۳۱۷۴ میلی آمپری بهره می‌برد.

خوشبختانه اپل در جعبه آیفون ۱۱ پرو و آیفو ۱۱ پرو مکس آداپتور شارژ ۱۸ واتی USB-C قرار داده است. این یعنی با شارژر فابریک آیفون شما می‌توانید شارژ دستگاه را در سی دقیقه از ۰ به ۵۰ برسانید.

آیفون ۱۱ باتری کوچکتری نسبت به آیفون ۱۱ پرو دارد اما از آنجایی که صفحه نمایش آن LCD با رزولوشن پایین است، عمر باتری طولانی‌تری را در دنیای واقعی خواهد داشت.

از نظر میزان رم، اپل رم ۴ گیگابایتی در آیفون ۱۱ قرار داده، در حالی که نسل قبلی از ۳ گیگابایت بهره می‌برد. سری آیفون ۱۱ پرو از رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند در حالی که سری آیفون XS دارای ۴ گیگابایت رم بودند. قطعا این میزان رم به بهبود عملکرد مولتی تسکینگ کمک شایانی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.