اپل آرکید ؛ زمان دسترسی، قیمت و دستگاه‎های سازگار

اپل سرویس بازی اپل آرکید را در ماه مارس معرفی کرد و نهایتا در کنفرانس امشب ما از زمان دسترسی عمومی آن نیز مطلع شدیم و اطلاعات بیشتری از آن به دست آوردیم. با Apple Arcade شما به مجموعه‌ای از بازی‌های پولی در آیفون، آیپد و مک دسترسی خواهید داشت. برای دسترسی به اپل آرکید باید ماهانه ۴.۹۹ دلار پرداخت کنید و با تهیه این اشتراک به مجموعه‌ای از بازی‌های منتخب دسترسی دارید. اپل همچنین یک ماه اشتراک رایگان این سرویس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هزینه اپل آرکید

اپل آرکید ماهانه ۴.۹۹ دلار هزینه برای کاربران به همراه دارد ولی دیگر خبری از تبلیغات یا پرداخت درون برنامه‌ای در بازی‌های آن نیست. شما می‌توانید به بازی‌های اپل آرکید در تمامی دستگاه‌های اکو سیستم اپل از جمله آیپد، آیفون و مک دسترسی داشته باشید. علاوه بر این اشتراک اپل ارکید برای ۶ عضو خانواده در دسترس است و همه بازی‌ها به صورت آفلاین نیز در دسترس هستند.

بازی‌های اپل آرکید

اپل در اپل آرکید عناوین اختصاصی خود را ارائه می‌دهد. از جمله بازی‌هایی که در کنفرانس به آن‌ها اشاره کرد می‌توان عناوین زیر را نام برد. اپل در حال حاضر ۱۰۰ عنوان اختصاصی را در اپل آرکید به شما ارائه می‌دهد.

  • Way of the Turtle, Down in Bermuda
  • Hot Lava
  • Lame Game 2
  • Frogger in Toy Town
  • Kings of the Castle

شایان به ذکر است که Apple Arcade یک سرویس مبتنی بر ابر نیست و اپل می‌خواهد با اشتراک ماهیانه محبوبیت بازی را در دستگاه‌های خود افزایش دهد.

اپل آرکید از کی در دسترس کاربران است؟

اپل آرکید از ۱۹ سپتامبر یعنی ۲۸ شهریور برای تمامی آیفون، آیپد، اپل تی‌وی نسل چهارم و مک‌ها در دسترس خواهد بود. Apple Arcade در بیش از ۱۵۰ کشور با قیمت ۴.۹۹ دلار ماهانه در دسترس کاربران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.