معرفی صفحه نمایش PRO XDR اپل

اپل از PRO XDR رونمایی کرد که یک صفحه نمایش ۶K رتینا است. در پشت این صفحه نمایش ما همان طراحی مشبک مک پرو ۲۰۱۹ را می‌بینیم. همچنین چهار پورت Thunderbolt 3 در پشت این نمایشگر وجود دارد. این صفحه نمایش ۳۲ اینچی دارای رزولوشن ۶۰۱۵×۲۲۸۴ است.

از نظر مدیریت حرارتی نیز Apple Pro Display XDR بسیار خوب عمل می‌کند و الگوی شبکه‌ای پشت دستگاه به این مسئله کمک می‌نماید. نمایشگر جدید اپل دارای روشنایی ۱۰۰۰ نیت و حداکثر ۱۶۰۰ نیت می‌باشد. نسبت کنتراست صفحه نیز ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ می‌باشد. به گفته‌ی اپل مک پرو جدید می‌‌تواند به طور همزمان شش صفحه نمایش PRO XDR را پشتیبانی نماید.

این صفحه نمایش دارای قاب ۹ میلی متری می‌باشد که از نظر زیبایی و کارایی قابل توجه است. پایه PRO که برای این صفحه نمایش طراحی گردیده یک بازوی دقیق مهندسی شده است. با این بازو شما به راحتی می‌توانید صفحه نمایش را تغییر زاویه دهید و حتی آن را چرخانده و در حالت عمودی استفاده کنید. حالت عمودی برای ویرایش تصاویر، طراحی وب سایت و کد نویسی بسیار مفید خواهد بود.

صفحه نمایش Pro XDR با قیمت پایه ۴۹۹۹ دلار عرضه می‌شود و برای داشتن پایه Pro باید ۹۹۹ دلار دیگر هزینه کنید! البته VESA Mount Adapter نیز با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس است. تمام مدل‌های Pro Display XDR در پاییز امسال در دسترس خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.