فیس آیدی سری آیفون ۱۳ ، با ماسک نیز کار می‌کند

تا معرفی آیفون ۱۳ فقط چند هفته باقی مانده است. طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، اپل روی سخت افزار جدیدی برای فیس آیدی کار می‌کند که با ماسک نیز مشکلی ندارد و احتمالا با سری آیفون ۱۳ همراه باشد.

این گزارش جدید از افشاگر مشهور اپلی، جان پروسر می‌باشد که ادعا می‌کند اپل این سخت افزار جدید را روی دستگاه‌ها آیفون ۱۲ آزمایش می‌کند. این سخت افزار جدید در یک قاب تعبیه شده که با سری آیفون ۱۲ سازگار است و جایگزین فیس آیدی خود دستگاه می‌شود. او همچنین می‌گوید که اندازه بریدگی صفحه نمایش آیفون ۱۳ که قبلا به بیرون درز کرده بود، با اندازه سخت افزار جدید فیس آیدی کاملا مطابقت دارد.

همچنین بخوانید:

او می‌گوید تصاویری که منتشر کرده، از نسخه‌ای نیست که اپل آن را آزمایش می‌کند. به گفته جان، اپل این سخت افزار را به شدت آزمایش می‌کند و در شرایط مختلف مانند با ماسک، بی ماسک، با عینک، ماسک و عینک با هم، نور کم و … بررسی می‌شود.

از کارمندان بخش مربوطه خواسته شده این آزمایشات را انجام دهد و اطلاعاتی در مورد چگونگی اجرای این سیستم، و دلیل آزمایش گفته نشده است. با این سخت افزار جدید، کاربران آیفون بدون نیاز به اپل واچ می‌توانند، با ماسک نیز از فیس آیدی استفاده نمایند.

از آنجایی که آزمایشات به تازگی انجام شده، به احتمال زیاد ممکن است شاهد آن در سری آیفون ۱۳ نباشیم. شاید هم اپل قبلا سخت افزار مورد نیاز کار کردن فیس آیدی با ماسک در سری آیفون ۱۳ تعبیه کرده و حالا مشغول بررسی بیشتر بخش نرم افزاری است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا فکر می‌کند سری آیفون با این نوع فیس آیدی عرضه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیفونآیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 13 مینیآیفون 2021فیس آیدی