رندرهای جذاب از طراحی جدید اپل واچ سری ۷

اپل در سال ۲۰۱۵ اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد. از آن زمان، اپل واچ ویژگی‌های مفید متعددی را به همراه داشته است از جمله مانیتور ضربان قلب، تشخیص افتادن، الکتروکاردیوگرام، سنسور O2، ردیابی فعالیت‌های ورزشی و … . با وجود ویژگی‌های متعددی که اضافه شده، اما طراحی اپل واچ تغییرات حداقلی داشته است. گفته می‌شود اپل واچ سری ۷ طراحی جدیدی را به همراه دارد و در حال حاضر یک مجموعه رندر از این محصول منتشر شده است.

ما انتظار تغییرات نسبتا قابل توجهی را در طراحی اپل واچ سری ۷ داریم. احتمالا طراحی اپل واچ سری ۷ با سایر محصولات روز این کمپانی یکسان شود. علاوه بر این، ظاهر جدید بسیار برای اپل واچ نیاز است.

بر هیچکس پوشیده نیست که اپل رو به طراحی جعبه‌ای برای محصولات خود آورده است. این شرکت لبه‌های گرد را کنار گذاشت و آیفون را بعد از مدت‌ها با طراحی جدیدی روانه بازار کرد. طراحی جدید این شرکت در سری آیفون ۱۲ و آیپد ایر ۲۰۲۱ کاملا مشهود است. این طراحی را می‌توان الهامی از آیفون ۴ و آیفون ۵ دانست.

انتظار می‌رود که اپل واچ سری ۷ در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متری عرضه شود و این یعنی شاهد صفحه نمایش بزرگتری نسبت به اپل واچ سری ۶ خواهیم بود. به احتمال زیاد، ساعت آینده اپل باتری بزرگتری را نیز به همراه دارد. اپل قطعا واچ فیس‌های جدید را نیز رونمایی می‌کند که از صفحه نمایش بزرگتر اپل واچ سری ۷ بهتر استفاده گردد.

رندرهای اپل واچ سری ۷ بسیار جذاب و واقعی به نظر می‌رسند. صفحه نمایش بزرگتر با حاشیه‌های کمتر در این طرح خودنمایی می‌کنند. همچنین زبان طراحی تخت‌تری نسبت به نسل قبلی استفاده گردیده است. البته ما نسخه فیک اپل واچ سری ۷ را قبلا دیده‌ایم که با قیمت حدودا ۶۰ دلار در بازار چین به فروش می‌رسند. این اپل واچ‌های تقلبی بر اساس طرح‌های فاش شده تولید شده‌اند و ممکن است با اپل واچ سری ۷ که اپل معرفی می‌کند، بسیار متفاوت باشند.

نظر شما در رابطه با این رندرها چیست؟ آیا اپل واچ سری ۷ با این طراحی جذاب خواهد بود؟

اپل واچاپل واچ 2021اپل واچ 7اپل واچ سری 7