روکش پلاستیکی از بسته بندی سری آیفون ۱۳ حذف شده است

اپل امسال به خاطر مسائل محیط زیستی، پلاستیک روی جعبه سری آیفون ۱۳ را حذف کرده و تصویری از بسته بندی جدید سری آیفون ۱۳ منتشر شده است.

روکش پلاستیکی در سری‌های قبلی، برای بسیاری از خریداران مهم بود که مطمئن شوند جعبه توسط فرد دیگری باز نشده است، البته نمی‌توانست دلیل محکمی باشد.

با حذف روکش پلاستیکی از بسته بندی آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس، اپل از یک برچسب کاغذی استفاده می‌کند که یک ضامن برای اطمینان از مهر و موم جعبه دارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ظاهرا امکان باز کردن جعبه بدون پاره کردن این کاغذ وجود ندارد.

تجربه جعبه گشایی با سری آیفون ۱۳ و حذف روکش پلاستیکی کمی متفاوت خواهد بود. با این حال این برچسب کاغذی راه بهتری برای اطمینان از باز نشدن جعبه می‌باشد.

همچنین بخوانید:

اپل تمایل دارد که هر ساله اقدامات جدیدی را در راستای حفاظت از محیط زیست انجام دهد. سال گذشته، شارژر موجود در جعبه آیفون را حذف کرد که البته به مذاق کاربران خوش نیامد. حذف شارژر باعث شد که جعبه بسته بندی آیفون کوچکتر شود و البته ردپای کربن اپل کم رنگ‌تر گردد.

به ادعای اپل، حذف روکش پلاستیکی از جعبه سری آیفون ۱۳ باعث می‌شود که ضایعات پلاستیک بیش از ۶۰۰ تن کاهش یابد. این قطعا رقم قابل توجهی است و اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، پلاستیک را از تمام بسته بندی‌های خود حذف کند.

آیفونآیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 13 مینیآیفون 2021