قاب ایرپاد مکس گوچی با قیمت ۹۸۰ دلار معرفی شد

اگر فکر می‌کردید خرید پارچه پولیش ۱۹ دلاری اپل یک هزینه گزاف می‌باشد، تا به حال درست بوده اما به تازگی یک قاب ایرپاد مکس از برند گوچی با قیمت ۹۸۰ دلار معرفی شده است.

برند گوچی به این نتیجه رسیده که برخی از کاربران دوست دارند کیسی را برای محافظت از ایرپاد مکس تهیه کنند که تقریبا دو برابر آن قیمت دارد.

گوچی که یک برند مد لوکس ایتالیایی می‌باشد، کیس جدید ایرپاد مکس را به صورت آنلاین برای فروش قرار داده است. گوچی می‌گوید که این کیس تلفیقی از استایل قدیمی و مدرن با جزئیات چرم قهوه‌ای و المان‌های طراحی الهام گرفته شده از آرشیو است. یکی دیگر از جزئیاتی که در صفحه فروش محصول با افتخار! به آن پرداخته شده، چاپ واژه Hodiernum در داخل کیس است که معنای آن تعلق به امروز می‌باشد. از نظر ظاهری، قاب گوچی می‌تواند محافظت بهتری نسبت به قاب اپل داشته باشد، چون سطوح کمتری از ایرپاد مکس را مشاهده می‌کنیم.

مانند تقریبا هر محصول دیگر برند گوچی، کیس ایرپاد مکس نیز برای طرفداران مد و کالاهای لوکس است. کیف به خوبی ایرپاد مکس را در بر می‌گیرد و به ادعای گوچی، از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است. هدبند ایرپاد مکس به عنوان دسته حمل عمل می‌کند و البته یک بند شانه‌ای نیز برای این کیس در نظر گرفته شده است.

قطعا طرفداران برند گوچی خوشحال می‌شوند که قاب ایرپاد مکسشان با کیف، چمدان و لباسشان ست می‌شود. به نظر شما آیا باید منتظر لوازم جانبی بیشتر از سوی برند گوچی باشیم یا این یک تنوع بود؟

ایرپادایرپاد مکسایرپاد مکس 2020