تراشه اپل واچ سری ۷ تفاوتی با سری ۶ ندارد!

اپل واچ سری ۷ رسما در رویداد California Streaming معرفی شد که البته کمی با استانداردهای همیشگی اپل فاصله دارد. همانطور که قبلا گزارش شده بود، به دلیل مشکلات موجود در تولید، عرضه ساعت هوشمند جدید مطابق هر سال پیش نمی‌رود. اپل در رویداد فقط در مورد طراحی صحبت کرد و اشاره‌ای به سایر جزئیات کلیدی مانند تراشه و سخت افزار نداشت. اما حالا اطلاعاتی از تراشه اپل واچ سری ۷ به دست آمده، که دلیل این مسئله را مشخص می‌کند.

SoC اپل واچ سری ۶ با یک پردازنده دو هسته‌ای همراه می‌باشد که بر اساس تراشه A11 اپل ساخته شده است. هنگامی که اپل این تراشه را معرفی کرد، ادعا کرد که عملکرد آن ۲۰ درصد افزایش یافته است.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Stroughtonsmith که یک توسعه دهنده می‌باشد، تراشه اپل واچ سری ۷ دقیقا همان مدل سال گذشته است. اپل حتی از شناسه‌های جدید نیز برای اپل واچ سری ۷ استفاده نکرده و از Watch6,6; Watch6,7; Watch6,8 و … استفاده می‌کند!

البته این اولین باری نیست که اپل از یک تراشه سری S برای دو مدل استفاده می‌کند و این کار را قبلا برای اپل واچ سری ۱ و ۲، و همچنین اپل واچ سری ۴ و ۵ انجام داد.

اپل فقط روی طراحی بزرگتر، صفحه نمایش روشن‌تر و بزرگتر و همچنین اصلاحات طراحی اپل واچ سری ۷ مانور داد و در مورد سایر نکات مهم آن صحبتی نکرد. اپل همچنین زمان عرضه اپل واچ سری ۷ را مشخص نکرد و به گفتن اواخر پاییز بسنده نمود.

به نظر می‌رسد دقیقا مانند سری آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷ هم یک به روزرسانی در حد پسوند S بوده است! نظر شما درباره تراشه استفاده شده در اپل واچ سری ۷ چیست؟

اپل واچاپل واچ 7