انداختن اپل واچ در طلای خالص!

در سال ۲۰۱۵ و زمانی که اپل برای اولین بار اپل واچ را رونمایی کرد، محصولی برای مد طراحی و عرضه نمود. در آن زمان همچنین ما شاهد نسخه گران قیمت با طلای ۱۸ عیار بودیم که قیمت بسیار بالایی داشت و فروش ضعیفی را تجربه کرد که در نهایت منجر به متوقف شدن تولید آن نسخه شد.

اپل آخرین مدل اپل واچ خود یعنی اپل واچ سری ۴ را در رنگ طلایی به فروش می‌رساند و دیگر خبری از نسخه طلا نیست. اما دو تولید کننده ویدیو در یوتیوب این کار را انجام داده‌اند و تواسته‌اند که ساعت هوشمند اپل را با روکش طلا بسازند!

Casey Neistat و JerryRigEverything اپل واچ سری ۴ را در طلای خالص ۲۴ عیار انداخته‌اند. رویه کار در این ویدیو به طور کامل نمایش داده می‌شود که نیاز به یک سری ابزار آلات و مواد دارد. آن‌ها قبل از اینکه اپل واچ را در طلای خالص غوطه ور کنند؛ سطح آلومینیومی آن را به طور کامل از بین بردند.

با وجود اینکه این مصحول با طلای ۲۴ عیار روکش شد، اما قطعا نسخه طلای ۱۸ عیار اپل واچ گران‌تر و لاکچری‌تر بود چون بدنه بیرونی آن کامل از طلا ساخته شده بود.

البته امکان آسیب دیدن دستگاه در طی پروسه وجود دارد که خوشبختانه برای تهیه این ویدیو اتفاق نیفتاد. اگر دلتان یک ساعت اپل با روکش طلا می‌خواهد و توان ریسک و علم آن را دارید با مراحلی که در ویدیو مشاهده می‌کنید، می‌توانید آن را داشته باشید!

اپل واچاپل واچ سری 4