نسل دوم AirPods با عمر باتری طولانی‌تر، شارژ بی‌سیم و قابلیت هی سیری

در آگهی تبلیغاتی آیفون در سال ۲۰۱۷ یک قاب شارژ بی‌سیم برای AirPods و همچنین یک شارژر بی‌سیم مات AirPower به چشم می‌خورد اما در این مدت زمانی که گذشت خبری از هیچ کدام نبود تا اینکه در روزهای اخیر اپل نسل جدید AirPods را معرفی کرد. توجه داشته باشید این گجت معرفی شده، AirPods 2 که شایعه شده در پاییز معرفی می‌شود، نیست و اپل با معرفی قاب شارژ بی‌سیم جدید و تراشه جدید که عمر باتری را به طور قابل توجهی بهبود یافته، نسل دوم AirPods را معرفی کرده است.

مشخصات، ویژگی‌ها و باتری نسل دوم AirPods

انتظار طولانی برای نسل جدید AirPods به پایان رسید، انتظاری که ارزشش را داشت! پیشرفت‌های که در این گجت پوشیدنی رخ داده قابل توجه است. مهمترین قسمت این پیشرفت مربوط به طراحی تراشه است که W1 جای خود را به H1 داده است که بلوتوث نسخه ۵ را به ارمغان می‌آورد.

این تراشه در مقایسه با W1 انرژی کمتری را مصرف می‌کند و در نتیجه باعث بهبود عمر باتری می‌گردد. اپل وعده داده که نسل جدید ۵۰ درصد زمان مکالمه بیشتری را نسبت به نسل قبلی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین سرعت سوییچ کردن بین دستگاه‌های متصل هنگام پخش موسیقی دوبرابر سریعتر شده است.

همانطور که شایعه شده بود، ایرپادهای فوق‌العاده اپل از فعالسازی صوتی سیری پشتیبانی می‌کنند و همیشه برای شنیدن واژه هی سیری آماده هستند. ویژگی که برخی از تولید کنندگان شخص ثالث هدفون، پیش از اپل آن را به محصولات خود اضافه کرده بودند.

تنها با گفتن هی سیری، می‌توان با AirPods جدید دستورات سیری همانند تماس، تغییر آهنگ، کم و زیاد کردن صدا و … را انجام داد. فیل شیلر، نایب رئیس ارشد بازاریابی اپل همپنین به تراشه جدید H1 اشاره کرد که طراحی صوتی سفارشی برای تجربه صوتی انقلابی دارد و هماهنگ سازی را بهبود بخشیده است. اما تاثیر دقیق آن را زمانی می‌توانیم برای شما بازگو کنیم که یک AirPods نسل جدید به دست ما برسد.

قاب شارژ بی‌سیم نسل دوم AirPods

ایرپاد اپل با یک قاب شارژ بی‌سیم انتخابی عرضه می‌شود. این قاب شارژ‌ها همچنین برای نسل اول AirPods کاربرد دارند و می‌توانید برای هر دو نسل استفاده کنید. این قاب با تمامی شارژرهایی که از استاندارد Qi بهره می‌برند، سازگار است. در جلوی قاب یه چراغ LED چشمک زن برای اطلاع از وضعیت شارژ تعبیه شده است.

قیمت نسل دوم AirPods

با ویژگی‌های جدید AirPods انتظار می‌رود که قیمت آن نیز افزایش داشته باشد اما اینگونه نیست! نسل جدید AirPods با قاب معمولی همان ۱۵۹ دلار قیمت دارد، اگر بخواهید قاب شارژ بی‌سیم را تهیه کنید ۷۹ دلار باید بپردازید. اگر بخواهید AirPods نسل جدید با قاب شارژ بی‌سیم را داشته باشید ۱۹۹ دلار هزینه برای شما در بر خواهد داشت.

AirPodsAirPods 2