تست عمر باتری iOS 16

اپل سرانجام نسخه نهایی iOS 16 را برای عموم منتشر کرد. این سیستم عامل جدید دارای ویژگی‌های تازه از جمله لاک اسکرین قابل شخصی سازی، درصد باتری، بهبود اپلیکیشن‌ها و … است. با این حال هر بار که نسخه جدید سیستم عامل iOS 16 منتشر می‌شود، نگرانی‌های کاربران درباره باتری وجود دارد. ویدیو تازه‌ای برای بررسی شرایط باتری iOS 16 منتشر شده که عملکرد آیفون‌های مختلف را نشان می‌دهد.

این تست توسط کانال یوتیوب iAppleBytes انجام شده و آیفون ۸، آیفون SE، آیفون ۱۱، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ در آن حضور دارند. تمام این دستگاه‌ها به iOS 16 آپدیت شدند. برای بررسی باتری از بنچمارک معتبر Geekbench اسفاده شده است. تمام آیفون‌ها تا ۱۰۰ درصد شارژ شدند و روشنایی صفحه نمایششان روی ۲۵ درصد است. تنظیم خودکار روشنایی خاموش می‌باشد و تمامی آیفون‌ها به یک مودم متصل هستند.

آیفون‌های کوچکتر مانند آیفون SE و آیفون ۸ در این تست ۳ تا ۴ ساعت دوام آوردند. آیفون XR و آیفون ۱۱ بسیار بیشتر روشن ماندند و حدود ۵ ساعت و ۴۵ دقیقه در این تست ماندند. آیفون ۱۳ با زمان ۹ ساعت و ۴ دقیقه بهتر از سایرین عمل کرد.

بر اساس این ویدیو، تمامی دستگاه‌های حاضر در تست به غیر از آیفون ۸ عملکرد بهتری در زمینه عمر باتری با iOS 16 داشته‌اند.

آیا شما iOS 16 را روی آیفون خود نصب کرده‌اید؟ عملکرد آیفون و عمر باتری چگونه بوده است؟

لازم به ذکر است بعد از آپدیت سیستم عامل به خصوص در آپدیت‌های بزرگ، گوشی مدتی را بعد از آپدیت مشغول به انجام برخی از کارها در پس زمینه است. همین مسئله باعث می‌شود که مصرف باتری افزایش یابد ولی بعد از گذشت مدتی به روال عادی بر‌می‌گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.