آیفون ۱۴ با یک طراحی کاملا جدید همراه است

سری آیفون ۱۳ به تازگی عرضه شده است و حالا شایعات به سراغ سخت افزار، طراحی و سایر موارد مربوط به آیفون ۱۴ رفته‌اند. پس از اینکه مینگ-چی کو، انتظارات خود را از سری آیفون ۱۴ به اشتراک گذاشت، حالا مارک گورمن از بلومبرگ نیز در خبرنامه Power On به آیفون ۲۰۲۲ پرداخته است.

گورمن معتقد است که اپل سال آینده سری آیفون ۱۴ را با طراحی کاملا جدید به بازار عرضه می‌کند و افزود که تغییرات اسال جزئی هستند و مهندسان اپل مشغول «چیزهای بزرگ‌تر» در پشت صحنه می‌باشند. به عنوان بخشی از این تغییرات، اپل مدل جدیدی را رونمایی می‌کند. شایعات حاکی از آن است که سال آینده میلادی اپل هیچ آیفون مینی جدیدی را معرفی نخواهد کرد و اندازه صفحه نمایش این سری افزایش می‌یابد.

همچنین بخوانید:

منابع مختلف ادعا کرده‌اند که اپل در سال ۲۰۲۲ مجموعه آیفون خود را بازطراحی می‌کند. جان پروسر نیز معتقد است که اپل از شاسی تیتانیومی در سری آیفون ۱۴ استفاده می‌کند و ناچ آن با یک دوربین پانچ شکل جایگزین می‌شود. کو نیز همین نظر را دارد و همچنین ادعا می‌کند اپل از سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در آیفون‌های ۲۰۲۲ استفاده خواهد کرد.

گورمن در خبرنامه خود به آیفون تاشو نیز اشاره داشته است. او می‌گوید با اینکه اپل روی یک آیفون تاشو یا همان انعطاف پذیر کار می‌کند، اما چندین سال با عرضه آن فاصله دارد. هفته گذشته کو گفته بود که این آیفون تا سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد.

نظر شما در مورد آیفون‌های ۲۰۲۲ چیست؟ آیا اپل از USB-C در آن استفاده می‌کند و یا شاهد یک آیفون بدون پورت خواهیم بود؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.