آپدیت جیلبریک Taurine به نسخه ۱.۰.۵

تیم Odyssey به تازگی یک آپدیت جدید برای ابزار جیلبریک Taurine منتشر کرده‌ است. Taurine امکان جیلبریک تمامی آیفون و آیپدها با نسخه iOS 14-14.3/iPadOS 14-14.3 را دارد. طبق معمول تیم ادیسه عرضه نسخه جدید ( ۱.۰.۵ ) جیلبریک Taurine را در اکانت توییتر و یوتیوب خود اعلام کرده‌ است.

اگر در حال حاضر آیفون و آیپد خود را با Taurine جیلبریک کرده‌اید، توصیه می‌کنیم نسخه ۱.۰.۵ را دانلود و نصب کنید تا از آخرین بهبودهای صورت گرفته بهره‌مند شوید. شما برای دریافت به روزرسانی دو راه دارید: ۱- استفاده از Jailbreak Updater برای آپدیت OTA یا ۲- دانلود آخرین نسخه Taurine و نصب آن با AltStore.

طبیعتا روش اول آسان‌تر است اما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به کامپیوتر دسترسی دارید از روش دوم استفاده کنید. چون Jailbreak Updater تغییرات صورت گرفته را روی دستگاه شما اعمال می‌کند اما در صورت ریبوت شدن آن و نیاز به جیلبریک مجدد، شما باز هم جیلبریک را با نسخه قدیمی Taurine انجام می‌دهید. در این شرایط برای آپدیت به نسخه ۱.۰.۵ باید مجددا از Jailbreak Updater استفاده نمایید. اما اگر با استفاده از کامپیوتر نسخه به روز Taurine را نصب نمایید، در صورت خاموش روشن شدن دستگاه و نیاز به جیلبریک مجدد، آیفون و آیپد شما از طریق آخرین نسخه Taurine جیلبریک می‌گردد.

اگر تا کنون آیفون و آیپد خود را با Taurine جیلبریک نکردید، می‌توانید از آموزش قدم به قدم ما به این منظور استفاده کنید. آخرین نسخه Taurine از طریق وب سایت taurine.dev در دسترس است.

2 نظرات
  1. عرفان می گوید

    اگر آیفون رو جیلبریک کنیم، میتونیم اپلیکیشن های ایرانی رو روشون نصب کنیم؟
    دیگه اپل نمیتونه مسدودشون کنه؟

    1. پیمان عزیزی می گوید

      سلام
      اگه نسخه کرک اون اپلیکیشن رو داشته باشید بله؛ که متاسفانه در حال حاضر برای اپلیکیشن‌های ایرانی تقریبا نسخه کرک در دسترس نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.