اپل واچ رایگان برای کسانی که کیا EV6 2022 را خریداری می‌کنند

کمپانی خودروسازی کیا برای کمک به علاقمندی مشتریان به جدیدترین مدل EV خود، یک اپل واچ رایگان هدیه می‌دهد! کیا برای کسانی که اولین نسخه EV6 2022 را خریداری کنند این هدیه را در نظر رفته است. اپل واچ رایگان به ۱۵۰۰ مشتری اولی که این خودروی برقی را خریداری کرده‌اند، داده می‌شود. بعد از آن این تعداد مشتری، دیگر خبری از اپل واچ برای خریداران نیست.

کیا امیدوار است که با ارائه این پیشنهاد، مشتریان را به خرید EV6 2022 تشویق کند. اما ساعت اپل تنها پیشنهاد کیا نیست. مشتریان می‌توانید از بین اپل واچ، شارژر خانگی EV یا اعتبار خرید، یکی را انتخاب نمایند.

نمای عقب EV6 2022

یکی دیگر از دلایل پیشنهاد کیا برای اپل واچ، تشویق مشتریان به استفاده از خدمات Connect است. این سرویس به مالکان خودرو امکان استارت زدن، خاموش کردن، بررسی وضعیت باتری و … را از اپل واچ می‌دهد.

این امکانات برای اولین کراس اوور تمام الکتریکی کیا است. این ماشین از یک باتری ۷۷.۴kWh، موتور با ۵۱۳ اسب بخار قدرت، موتور دوگانه e-AWD و صفحه نمایش هدآپ با قابلیت واقعیت افزوده بهره می‌برد. EV6 با ۱۸ دقیقه شارژ می‌تواند ۳۴۰ کیلومتر را بپیماید. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو نیز ۵.۲ ثانیه است.

صرفا جهت تکرار مکررات: صنعت خودرو سازی ایران چند سال زودتر از کره جنوبی آغاز به کار کرده است 🙂

کابین و فضای داخلی EV6 2022
کابین و فضای داخلی EV6 2022
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.