آیفون XR 2019 با دوربین دوگانه و شارژر ۱۸ واتی عرضه می‌شود

طبق گزارش جدید سایت ژاپنی Macotakara، آیفون XR سال ۲۰۱۹ از دوربین دوگانه بهره می‌برد. این گزارش از سوی منابع چینی که در زنجیره تامین اپل حضور دارند به دست این سایت رسیده است.

این گزارش می‌گوید که دوربین دوگانه در سال ۲۰۱۹ به آیفون XR اضافه می‌شود، چیزی که در حال حاضر ما در سری آیفون XS مشاهده می‌کنیم. این بدان معناست که دوربین به یک لنز تله فتو مجهز می‌شود و زوم اپتیکال دوبرابری را به ارمغان می‌‌آورد. البته از نظر من احتمال دارد که اپل از یک لنز فوق عریض استفاده کند، که کاربردی‌تر و مفیدتر از لنز تله فتو است.

همانند سری آیفون ۱۱، آیفون XR 2019 نیز از شیشه سه بعدی بهره می‌برد. علاوه بر این، در گزارش ذکر شده که اپل یک شارژر ۱۸ وات USB-C را در جعبه قرار می‌دهد، مشابه آن شارژری که ما همراه آیپد پرو ۲۰۱۸ دیده‌ایم.

البته شایعه عرضه آیفون با چنین شارژری قبل از معرفی آیفون XS نیز وجود داشت اما اپل در نهایت با همان شارژر ۵ واتی پرچمدار خود را روانه بازار کرد. با این حال این روزها شایعه شارژر ۱۸ واتی در جعبه آیفون‌های ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

با توجه به اینکه ظرفیت باتری آیفون‌های جدید بیشتر نیز می‌شود، قطعا یک شارژر قوی‌تر برای شارژ سریع، مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. به هر حال باید منتظر ماند تا اپل از پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود رونمایی کند تا صحت این شایعات مشخص شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.