تصویر ثبت شده با آیفون ۴ یکی از برندگان عکاسی ۲۰۲۰ شد!!!

برندگان عکاسی با آیفون سال ۲۰۲۰ معرفی شدند، مسابقه‌ای که قابلیت‌های تصویربرداری عالی آیفون را به نمایش می‌گذارد. قطعا اغلب فکر می‌کنند تصاویر ثبت شده با آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو هستند اما برندگان امسال یک مهمان ناخوانده داشت؛ تصویر ثبت شده با آیفون ۴!

مسابقه iPhone Photography Awards از ۱۳ سال پیش به عنوان یک سرگرمی توسط Kenan Aktulun آغاز شد و اکنون به یک جایزه معتبر بین عکاسان آیفون تبدیل شده است.

‘Flying Boys’ گرفته شده توسط  Dimpy Bhalotia

جایزه بزرگ امسال و عکاس سال به تصویر Flying Boys از impy Bhalotia رسید که یک تصویر از سه پسر ثبت کرده بود. این سه پسر از روی یک دیوار به رودخانه گنگ هند می‌پریدند. تصویر پسران پرنده با استفاده از آیفون X ثبت شده است.

‘No Walls’ گرفته شده توسط Artyom Baryshau

رتبه اول به Artyom Baryshau از کشور بلاروس برای تصویر No Walls رسید که با استفاده از آیفون ۶ گرفته شده بود.

‘Untitled’ گرفته شده توسط Geli Zhao

در رتبه دوم Geli Zhao از چین برای عکس Untitled قرار گرفت که با یک آیفون XS مکس گرفته شده است.

علاوه بر این تصاویر عکاسانی از استرالیا، کانادا، سنگاپور، تایوان و … در ۱۸ دسته دیگر به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. شما می‌توانید لیست کامل برندگان عکاسی ۲۰۲۰ آیفون را در این لینک مشاهده کنید.

تصویر بالا در رده مردم رتبه اول را به دست آورد، آن چیز که مقام این عکس را تحسین برانگیز می‌کند استفاده از آیفون ۴ برای ثبت این تصویر می‌باشد؛ آیفون ۴ مربوط به سال ۲۰۱۰ است!

عکس‌های فوق نشان می‌دهند که شما برای ثبت تصویر فوق‌العاده همیشه به بهترین آیفون نیاز ندارید. با داشتن مهارت صحیح حتی می‌توانید با یک آیفون ۱۰ ساله همانند آیفون ۴ هم تصاویر سطح بالا بگیرید. این به دلیل عملکرد عالی دوربین آیفون و کارهایی است که مردم با آن انجام می‌دهند و این باعث محبوبیت این مسابقه شده است.

همچنین بخوانید: