آپدیت جیلبریک Taurine برای iOS 14 – iOS 14.3 با رفع دو مشکل مهم

تیم Odyssey یک آپدیت مهم را برای جیلبریک Taurine منتشر کرده است. نسخه قبلی این ابزار جیلبریک، دارای اشکالاتی بود که می‌توانست منجر به از دست رفتن اطلاعات و به روزرسانی اجباری گردد. Taurine 1.0.7 این مشکلات را برطرف کرده و دو گزینه Recovery Menu و Startup Repair برای ریکاوری و رفع مشکل حلقه بوت به همره دارد.

گزینه Startup Repair به شما کمک می‌کند بدون از دست رفتن اطلاعات، آیفون خود را از یک حلقه بوت نجات دهید. همچنین دارای گزینه Safe Mode است که با خیال راحت می‌توانید آیفون جیلبریک شده خود را بوت نمایید و توییک‌ها را غیرفعال کنید.

همچنین بخوانید:

اگر آیفون خود را با استفاده از Taurine جیلبریک کرده‌اید، اکیدا توصیه می‌کنم به آخرین نسخه آپدیت کنید. این باعث می‌شود که به حلقه‌های بوت تصادفی برخورد نکنید و داده‌های شما در خطر از دست رفتن، نباشند.

برای اطلاع از نسخه نرم افزار جیلبریک خود می‌توانید به مسیر Settings -> General -> iPhone Storage -> Taurine بروید. برخی از کاربران هنگام تلاش برای آپدیت به نسخه ۱.۰.۷ با مشکل حلقه بوت مواجه شده‌اند. توصیه می‌شود آیفون خود را ریستارت کنید و سپس با Taurine مجددا جیلبریک را انجام دهید، که احتمال بروز مشکلات به حداقل برسد.

اگر تا کنون آیفون خود را جیلبریک نکرده‌اید و قصد جیلبریک با Taurine را دارید، از آموزش کامل و گام به گام ما استفاده کنید.

OdysseyTaurineجیلبریکجیلبریک iOS 14